Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Piatok 7. 8. 2020 meniny má Štefánia

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Filmy a Seriály - Pod radarom
4
Dominik Vetrák
22. január 2017, 19:39
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Najnavštevovanejšie filmy v našich kinách v roku 2016 dokazujú, že Slováci neuprednostňujú kvalitné, ale skôr slabšie filmy a animáky

Tipnete si z top 10 aspoň 5 najnavštevovanejších filmov v slovenských kinách za uplynulý rok?

Dominik Vetrák
22. január 2017, 19:39
Najnavštevovanejšie filmy v našich kinách v roku 2016 dokazujú, že Slováci neuprednostňujú kvalitné, ale skôr slabšie filmy a animáky
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
4
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Žiadne prekvapenie sa nekoná. Slováci aj naďalej chodia najradšej na veľké blockbustery, lacné dejové zápletky a animáky. A pravdepodobne sa to nikdy ani nezmení. Aspoň nie do chvíle, kedy sa stále budú štandardy určovať na základe televíznych filmov vysielaných na našich prijímačoch. A možno nepomôže ani to. O vkuse/nevkuse Slovákov kolega pepo vypracoval už článok, kde rozoberá základné problémy a dôvody toho, prečo všetci naši kamaráti tak radi sledujú a obhajujú priemerné, respektíve podpriemerné až úbohé filmy. Tie skutočne kvalitné ich potom obchádzajú, nakoniec, ide len o vymyslené príbehy alebo nudné filmy (cháp drámy). Dnes sa ale nebudeme zaoberať tým, prečo je na xXx 3 plná sála, zatiaľ čo Split potešilo asi tak 8 ľudí. 

 Najnavštevovanejšie filmy v našich kinách v roku 2016 dokazujú, že Slováci neuprednostňujú kvalitné, ale skôr slabšie filmy a animáky

 

Musíme však upozorniť, že čísla nie sú úplne presné. Stránka UFD registruje len 20 najnavštevovanejších filmov v každom týždni, takže, ak sa niektoré z nich dostanú pod túto hranicu, pribúdajúce čísla už nevidíme. Vzhľadom na ich miesto však ide o stovky, nanajvýš 2-3 ďalšie tisícky divákov. Budúci rok sa už pokúsime dostať všetky konkrétne čísla pre všetky filmy, tak nám držte palce. Najprv sa ale pozrieme na 10 snímok, ktoré u nás zarobili najviac. Je jasné, že tie s 3D formátom vytiahli z našich peňaženiek viac, a tak môžu byť v tomto rebríčku na vyššej priečke, než by boli/budú v rebríčku návštevnosti. 


10. Warcraft - 547 173 €
9. Bridget Jones - 578 467 €
8. Revenant - 601 728 €
7. Deadpool - 676 674 €
6. Suicide Squad - 754 116 €
5. Zootopia - 789 265
4. Doba ľadová 5 - 817 669€

3. Fantastické zvery a kde ich nájsť - 846 229 €

2. Tajný život maznáčikov - 928 710

1. Hľadá sa Dory -  1 402 020 €

 

V porovnaní s minulým rokom vyzerá tohtoročná top 10 oveľa biednejšie. V minuloročnom článku sme totiž na prvé tri miesta napísali filmy, ktoré presiahli hranicu milióna zarobených eur. Išlo o Hobita, 50 Shades of Grey a Mimoňov. Na 10. mieste sa umiestnil Interstellar s peknou sumou - 575 194 €.

 Najnavštevovanejšie filmy v našich kinách v roku 2016 dokazujú, že Slováci neuprednostňujú kvalitné, ale skôr slabšie filmy a animáky

 

Teraz sa už konečne môžeme venovať top 30 v návštevnosti filmov v slovenských kinách. Ak si to máme rozdeliť na žánre, z 30 snímok ľudia najviac chodili na: 

Komédie - 5
Drámy a thrillery - 4
Nekomiksové blockbustery a akčné filmy - 6
Komiksovky - 4
Animáky - 11
Z toho české a slovenské filmy - 4

 

Dúfame, že sa nemýlime, no rebríček hovorí jasnou rečou: Do TOP 30 sa zmestil iba jeden horor, a to V zajatí démonov 2. Na prvých 4 miestach vidíme už klasicky animáky s tým, že piate miesto patrí spin-offu Harryho Pottera, takže...

Mnohé snímky sú ešte stále v kinách a je možné, že keby sme tento článok spracovali o 2 týždne neskôr, na 30. miesto by poskočil aj taký Assassin’s Creed, ktorého momentálne na Slovensku videlo niečo cez 47-tisíc ľudí (bez tohto víkendu), rovnako tak sa ešte navýšia čísla pre Rogue One. Žiadneho veľkého prekvapenia sme sa teda nedočkali. 

 

Poradie

Názov filmu

 Celk. návštevnosť Celk. tržby v €

Naše hodnotenie

 30.

Ako byť single

54 120

269 220

 
 29.

Učiteľka

54 673

270 890

-

28. 

Padesátka

55 341

286 393

-

27. 

Dievča vo vlaku

57 046

305 617

-

26. 

Kniha džunglí

57 330

311 505

 6,5/10

25. 

Moana

57 621

288 128

7,5/10

24. 

Matky rebelky

57 928

303 277

 7/10

23. 

Sausage Party

62 666 

313 913

 -

22. 

Spievaj

67 220

324 171

7,5/10

21. 

V zajatí démonov 2

67 428

348 585 

7,5/10

20. 

Rogue One

70 407

443 269

8,5/10

19. 

Civil War

71 472

418 691

8,5/10

18. 

BvS

71 717

436 050

 6/10

17. 

Lída Bárová

72 465

373 602

-

16. 

Podfukári 2

73 775

380 293

 6/10

15. 

Kung Fu Panda 3

77 847

392 344

-

14. 

Bociany

78 485

386 386

 6/10

13. 

Červený kapitán

86 988

457 006

 7/10

12. 

Angry Birds

100 271

515 115

-

11. 

Warcraft

100 297

547 173

5/10

10. 

Trollovia

103 205

518 231

 -

9. 

Dieťa Bridget Jonesovej

108 249

578 467

-

8. 

Revenant

119 753

601 728

 8/10

7. 

Suicide Squad

133 840

754 116

 6,5/10

6. 

Deadpool

140 220

676 674

 8,5/10

5. 

Fantastic Beasts

146 411

846 229

 7/10

4. 

Zootopia

153 935

789 265

8,5/10

3. 

Doba ľadová 5

177 274

817 669

4/10

2. 

Tajný život maznáčikov

189 186

928 710

6,5/10

1. 

Hľadá sa Dory

280 742

1 402 020

7/10

 

Za spomenutie stojí aj romantická komédia Všetko alebo nič, ktorá rozhodne neurazila, aj keď štandard skvelých slovenských filmov taktiež neprekročila. Snímku za prvý víkend videlo takmer 70-tisíc divákov (plus ďalších 50-tisíc v Česku). Prekonala tak rekord najnavštevovanejšieho filmu počas otváracieho víkendu. 

 

Od 1. januára do 30. septembra 2016 prišlo do slovenských kín 4 286 010 divákov, čo je nárast oproti rovnakému obdobiu minulého roku o 30,81 %. Stúpol však aj počet predstavení o 23,19 %, priemerná návštevnosť na predstavenie stúpla z 28,6 % na 30,37 diváka. Hranicu 100 000 divákov prekonalo z doterajších čísel až 12 filmov, statočne sa držal aj slovenský Červený kapitán, ktorého si pozrelo 86 988 divákov. Bude zaujímavé sledovať, ako si bude v marci viesť Únos. Za poskytnuté údaje vďačíme Únii filmových distribútorov, no nezodpovedáme za pravdivosť či presnosť údajov. Aká návštevnosť vás prekvapila najviac?

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
40
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.