V uplynulých hodinách sa dozvedáme, že Bentley odhaľuje akúsi labutiu pieseň terajšieho Continentalu.
Continental GT súčasnej generácie je na trhu už od roku 2011, preto sa posledné mesiace už čoraz viac šepká o príchode jeho nástupcu, ktorý je naplánovaný na budúci rok. Ako tomu bolo i u predchodcu, prišiel teda ten správny čas na príchod vrcholnej verzie Supersports. Tú sme spoznali aj pri predošlej generácii, ktorá prišla v roku 2009 a uzavrela tak modelovú škálu vtedajšieho luxusného GT-čka. V uplynulých hodinách sa dozvedáme, že inak tomu nebude ani teraz a teda Bentley odhaľuje akúsi labutiu pieseň terajšieho Continentalu, čiže najvýkonnejší a najrýchlejší model s názvom Continental Supersports. Aby sme boli presnejší, (tak ako tomu bolo aj pred ôsmimi rokmi), toto vyhotovenie zastupuje vôbec najrýchlejšie Bentley všetkých čias. Akcelerácia na stovku trvá novinke totiž len 3,5 sekundy, pozoruhodnejší je však údaj o maximálnej rýchlosti, ktorý činí hodnotu 336 km/h (verzia bez strechy 330 km/h). Samozrejme, o pohon sa stará známy 6-litrový dvanásťvalec s usporiadaním do W, v tomto prípade však za prítomnosti nových turbodúchadiel a chladičov poskytuje výkon až 522 kW / 710 koní a masívnych 1017 N.m.
Tento maximálny krútiaci moment je pritom dostupný v relatívne širokom spektre otáčok - 2050 až 4500 ot./min. O sprevodovanie sa stará 8-stupňový automat ZF s upraveným nastavením, najmä kvôli obrovskému krútiacemu momentu. Poháňané sú všetky štyri kolesá (v pomere 40:60), pričom po vzore špecialitky GT3-R dostal aj tento Continental vektorovanie krútiaceho momentu, čím sa má značne zlepšiť prejazd v rýchlych zákrutách. Pri pohľade na rýchlostné parametre je pozoruhodný najmä údaj o hmotnosti - 2280, kabriolet až 2455 kilogramov. Vysokovýkonné karbón-keramické brzdy (420 vpredu, respektíve 356 milimetrové kotúče vzadu) sú tak nevyhnutnosťou. Exteriér aj interiér prešli viacerými zmenami, vďaka čomu je toto GT-čko opäť o čosi modernejšie, zaujímavejšie a v neposlednom rade agresívnejšie. Svetlomety dostali tmavší podklad, predné aj zadné partie skrášľuje mohutnejší karbónový bodykit, no a nechýbajú ani povestné otvory na kapote, ktoré sa stali typické pre vyhotovenie Supersports. Na záver pohľad do cenníka - kupé si Bentley cení na čiastke od 212-tisíc libier, zatiaľ čo kabriolet bude v predaji od necelých 234-tisíc libier.