Globálny hit „Squid Game“ dosiahol podľa Netflixu takmer 600 miliónov pozretí za prvé dve sezóny.
Seriál Squid Game potvrdzuje svoj obrovský vplyv aj číselne. Podľa oficiálnych údajov Netflixu, ktoré exkluzívne zverejnil portál Variety, zaznamenali prvé dve sezóny doteraz spolu takmer 600 miliónov pozretí po celom svete.
Prvá sezóna si pripísala 265,2 milióna pozretí a patrí medzi najúspešnejšie seriály v histórii Netflixu. Druhá séria s 192,6 milióna pozretí prekonala všetky premiérové rekordy platformy a už za tri dni sa dostala medzi najpopulárnejšie neanglicky hovoriace relácie.
Marketing okolo druhej sezóny sa skutočne podaril – celosvetovo nazbieral 19,5 miliardy zobrazení na sociálnych sieťach. Finálna, tretia sezóna má premiéru 27. júna a očakáva sa, že úspech série ešte posilní.
Séria Squid Game sa stala kultúrnym fenoménom, ktorý presiahol hranice Južnej Kórey a získal si obrovskú popularitu po celom svete. Tretia séria sľubuje pokračovanie v tomto trende, pričom ponúka ešte intenzívnejší zážitok pre divákov, ktorí hľadajú kombináciu psychologického napätia, sociálnej kritiky a pútavého príbehu.
Pozri si aj najnovší trailer na tretiu sériu: