Natívna reklama je dlhodobou súčasťou Refresheru. Poď sa učiť od najlepších a zvyšuj kvalitu reklamného obsahu na Slovensku.
Hľadáme niekoho, kto zvládne naplniť špecifické predstavy klientov z oblasti technológií, ekonomiky alebo startupov vo forme článkov, ktoré sa hodia na Refresher. Neprekáža, ak ešte nemáš skúsenosti. Stačí, ak máš talent a chuť, a my ťa všetko potrebné naučíme.
Pre koho je táto práca ideálna?
Pre niekoho, kto tvoril natívnu reklamu v médiu. Pre copywritera, ktorý píše dlhšie texty a baví ho oblasť investícií a technológií, keďže by si tvoril obsah najmä pre klientov z tohto prostredia. Pre redaktora, ktorý by sa chcel špecializovať na reklamný obsah. Pre ľudí z marketingu, ktorí vedia písať. Pre teba, ak si človek, ktorý rád píše, baví ho marketing a chce tvoriť obsah s pridanou hodnotou.
Čo bude tvojou úlohou?
- Tvorba natívnych reklamných článkov na základe zadania od klienta. Určite rátaj najmä s ekonomickými a technologickými témami, no schopnosť spracovávať aj širšie spektrum tém je výhodou. Natívne reklamné články sú podobné PR článkom, len ich prispôsobujeme tak, aby sme v nich informácie komunikovali na úrovni a vo forme, ktorú čitatelia očakávajú od štandardného redakčného obsahu.
- V prípade prípravy špecifických článkov a spracovávania komplikovaných tém možnosť spolupráce s odborníkmi.
- Príprava komunikačných konceptov dlhších a komplexnejších kampaní, pri ktorých je dôležité prepojenie textového obsahu s videoobsahom. Navrhnuté koncepty musíš vedieť následne zrealizovať.
- Hľadanie priestoru na vylepšenie nášho reklamného obsahu špeciálnymi spoluprácami a obsahovými sekciami.
- Zbieranie informácií a vedomostí od produkcie, redakcie a obchodného oddelenia.
Požiadavky:
- Musíš vedieť prepojiť očakávania inzerenta, redakcie a čitateľov. Nepíšeš články pre seba, ale pre časť z 1 000 000 ľudí, ktorí chodia k nám na web a otvoria si článok. Klientom nechceme posielať 3 kolá návrhov spôsobov spracovania, ale očakávame od teba, že trafíš koncept spracovania hneď na základe zadania.
- Gramatika – v ideálnom svete bezchybná. Články po tebe prejde korektor, ktorý ti môže doplniť nejakú čiarku alebo dĺžeň. Najlepšie by však, samozrejme, bolo, ak by sme od teba dostávali bezchybné články.
- Štylistika – rovnako dôležitá ako gramatika. To, ako postavíš celý článok, má vplyv na to, ako naplníme klientske očakávania.
- Estetické cítenie & cit pre „šťavu“ – schopnosť vybrať správny náhľadový obrázok a zo 4 000-slovného článku vybrať jednu myšlienku alebo vetu do nadpisu, ktorá bude reprezentovať článok čo najpresnejšie, najvernejšie zaujme a „predá“ článok čitateľom. Môžeš napísať najlepší článok na svete, ale keď ho nedokážeš „predať“ cez náhľadový obrázok a nadpis, nikto naň neklikne.
- Vhodné aj pre juniora, naučíme ťa. Najrýchlejšie nabehneš, ak už máš za sebou 2 roky práce v agentúre alebo redakcii – na pozícii, na ktorej si tvoril obsah.
Podmienky:
Miesto práce: Bratislava
Od 1 100 € pre juniora, ideálne živnosť a full-time
Navyše ti radi dáme vyššiu odmenu, ak si myslíš, že by si mal dostať viac, a dokážeš nám to. Sme otvorení diskusii. Všetko závisí od tvojich skúseností, talentu a nápadov.
Čo máš urobiť?
Napísať nám na [email protected] s predmetom #COPY2022 a poslať:
ŽIVOTOPIS. Ak ho nemáš pripravený, môžeš preskočiť, tento bod nie je nutný.
BIO. V pár vetách sa opíš a povedz nám, aký si človek a čo ťa charakterizuje.
Skúsenosti. Aké máš a ako ťa kvalifikujú? Čo si celý život robil?
Prečo ty a prečo u nás. Prečo si myslíš, že si pre nás ten pravý kandidát?
Ukážky. Pošli nám práce, o ktorých si myslíš, že by nás mali presvedčiť, a doplň info prečo.
Ideálne pošli všetko zabalené v jednom PDF.
Do mailu prihoď aj dátum, odkedy by si mohol nastúpiť, otázky alebo špecifiká, o ktorých by sme mali vedieť.
Odpovieme len uchádzačom, ktorí splnia formálne požiadavky podľa postupu vyššie a zároveň nás zaujmú.