Netflix žne so svojou komédiou Don’t Look Up obrovský úspech.
Variety informuje, že Don’t Look Up mal v druhom celom týždni streamovania na konte viac ako 150 miliónov hodín pozerania. Ak by tieto hodiny predstavovali každého diváka, ktorý si pozrie celý film, znamenalo by to, že ho v týždni od 27. decembra do 2. januára videlo viac ako 62 miliónov ľudí.
Netflix si predpláca viac ako 210 miliónov používateľov, takže ide o obrovský úspech a toto číslo sa do konca mesiaca určite zvýši. Nehovoriac o tom, že nie všetci film aj dopozerali, takže si ho v danom týždni zaplo možno aj viac než 70 miliónov divákov.
Celkovo si film od Netflixu zaplo už okolo 100 miliónov divákov. Snímke sa to podarilo v priebehu prvých 10 dní, takže aj toto číslo je už určite vyššie.
Režisér aj streamovacia spoločnosť Netflix sú určite spokojní. Nie všetci sú však z filmu nadšení. Hlavne recenzenti a niektorí diváci ho vidia ako nedotiahnutú komédiu s nevyužitým potenciálom, čo si myslíme aj my. Stále však ide o dobrý film, a tak si svoje úspechy zaslúži.