Podľa dostupných informácií sa horúca novinka z dielní francúzskeho módneho domu predáva lepšie ako teplé pečivo v sobotu ráno. Navštíviš predajňu vo Viedni aj ty?
Nie je žiadnou novinkou, že luxusné módne domy sa okrem navrhovania, respektíve výroby ready-to-wear kolekcií vrátane slnečných okuliarov a obuvi venujú aj interiérovým doplnkom či textilu. Najnovšie nás však vedenie značky Louis Vuitton prekvapilo predstavením vlastného prenosného reproduktora, ktorý na prvý pohľad vyzerá ako vesmírna loď.
V predpredaji je už niekoľko dní a stojí 2 450 eur. Zákazníkom ho začnú posielať až koncom augusta, pričom podľa dostupných informácií sa táto horúca novinka s monogramom LV zatiaľ predáva lepšie ako teplé pečivo v sobotu ráno.
Vzhľad prenosného reproduktora s názvom Horizon Light Up vychádza z kabelky Toupie, ktorú pre francúzsku značku navrhol Nicolas Ghesquière a dodnes patrí medzi najvyhľadávanejšie kúsky.