Wolt znižuje minimálnu výšku objednávky a zvyšuje odmeny pre zákazníkov
Už si ani nepamätáme, aké to je sedieť v reštaurácii a užívať si jedlo. Momentálne sú obmedzené aj terasy, ktoré lákali mnohých otužilcov. Stále však existuje možnosť ako si užiť dobré jedlo a zároveň podporiť svoj obľúbený podnik. Vďaka Woltu si môžeš objednávať jedlo z viac ako 500 reštaurácií, nachádzajúcich sa v Bratislave, Košiciach a Trnave. Ten v reakcii na súčasnú situáciu znížil minimálnu výšku objednávky na 6 € a zároveň zvýšil odmenu pri promo kódoch pre svojich zákazníkov.
Aktuálna zmena sa týka predovšetkým minimálnej výšky objednávky. Wolt ju od dnes znižuje z pôvodných 8 € v Bratislave a 7 € v Košiciach a Trnave na 6 € vo všetkých mestách. „Týmto krokom sa snažíme vyhovieť reštauráciám a zákazníkom, predovšetkým kvôli dostupnejšiemu rozvozu obedových menu, ktoré sa tešia veľkej obľube, ale takisto raňajok, ktorých rozšírenie plánujeme,“ prezradil Jan Foret, šéf Woltu na Slovensku.
Wolt prednedávnom zaviedol balík podpory, kde okrem iného znížil ceny doručenia o 25 % a zaviedol možnosť prepitného pre reštaurácie. Zároveň predlžuje zníženie provízie za objednávky na vyzdvihnutie na 0% až do konca roka. Z tohto typu objednávky reštaurácia neplatí Woltu žiadny poplatok, môže však využívať všetky benefity od marketingu až po jednoduchú a rýchlu objednávku. Wolt zároveň podporuje iniciatívu 10pregastro.sk, ktorá chce presadiť rýchlu a reálnu podporu gastro prevádzkam zo strany vlády.
Wolt okrem týchto opatrení zvýšil aj hodnotu odmeny používateľských promo kódov. Zákazník vďaka nim získa až 6 € za doručenie. Namiesto pôvodných troch základných doručení zdarma obdrží 3 x 2 € v kreditoch. Zdieľaný promo kód môže využiť nový používateľ Woltu na prvé tri objednávky doručenia s kuriérom.
„V rámci Slovenska nadväzujeme na snahu o čo najväčšiu dostupnosť služby pre používateľov a s tým súvisiaci nárast objednávok, ktorý okrem iného vedie k nárastu príjmov partnerských reštaurácií,” opisuje Jan Foret a dodáva: „Práve aktívna marketingová podpora je jednou z najväčších pridaných hodnôt, pretože reštauráciám prináša aj nových zákazníkov, ktorí by do nich inak nezavítali.”