Traffic manager u nás rozdáva úlohy, analyzuje, reportuje a dohliada na to, aby všetko fičalo, ako má. Ak aj ty zvládneš dať všetkých do pozoru, ozvi sa nám.
Čo budeš robiť?
Zastávať pozíciu, ktorú u nás voláme traffic manager. Ten u nás prepája obchodné oddelenie, produkciu a klientov. Budeš dohliadať na realizáciu všetkých kampaní, kontrolovať podklady od klientov a plánovať uverejnenie výstupov v dohodnutom čase. Traffic má pod dohľadom aj bannerové kampane či kontrolu, analýzu a reporting dosiahnutých výsledkov. Inak povedané, je to náš firemný policajt, ktorý má prehľad o všetkom, čo sa deje, a keď sa niečo pokašle, napraví to.
Prečo hľadáme traffic managera?
Náš obchodný tím sa stále rozrastá a pribúda nám množstvo nových kampaní, preto potrebujeme, aby na ne dohliadali organizovaní ľudia. Okrem toho máme priestor, v rámci ktorého sa môže realizovať a zdokonaľovať ďalší človek – napríklad FB reklamy a cielenie v rámci nich, PPC alebo affiliate (ale ak vynikáš v niečom inom, radi ti dáme priestor aj na to).
Čo u nás nájdeš?
- Ľudí, ktorí sú v pohode, uvoľnenú atmosféru.
- Veľa komunikácie online a využívanie rôznych inovatívnych nástrojov.
- Máme kancelárie, dostaneš svoj stôl, zariadenie (alebo môžeš využívať svoje, všetko máme v oblakoch), telefón.
- Z času na čas môžeš využiť výhody podľa vlastného gusta u našich partnerov; máme lístky na filmové predpremiéry, na rôzne zaujímavé, ale aj zvláštne akcie, festivaly po Slovensku, Česku, Európe.
- Flexibilný pracovný čas a home office po dohode, značnú voľnosť pri dosahovaní výsledkov.
- Priestor na rast, vyjadrenie názoru a vplyv na smerovanie projektov a samotnej firmy.
- Kredit na knihy, semináre, workshopy, ktoré prispejú k tvojmu profesijnému a osobnostnému rastu.
Koho hľadáme?
- Si cieľavedomá a vytrvalá osoba orientovaná na výsledky.
- „Nedá sa“ pre teba nie je cesta, kým nevyskúšaš všetky dostupné možnosti.
- Dokážeš si udržať chladnú hlavu aj v napätej situácii. Nebojíš sa zdvihnúť telefón nahnevanému klientovi.
- Nebojíš sa improvizovať, vo väčšine situácií sa vieš vynájsť.
- Chceš sa učiť a vieš, že stále je čo zlepšovať. Učíš sa zo svojich chýb, ale aj úspechov.
- Máš rád veci pod kontrolou a všetko máš pekne zorganizované. O všetkom, čo sa ťa týka, musíš mať prehľad.
- Veľké excelové tabuľky, ich príprava, formátovanie a nastavovanie alebo podobné záležitosti ti nerobia problém.
- Angličtina. Nemáš problém prečítať a pochopiť anglický text, prípadne audio.
- Prax na podobnej pozícii je výhodou, no nie je podmienkou. Môžeš byť bez praxe, čerstvo po vysokej škole. Na tvojom študijnom zameraní príliš nezáleží, no mal by si mať vzťah k marketingu a/alebo obchodu.
Čo bude náplňou tvojej práce?
1. Plánovať kampane s obchodným oddelením, pripravovať mediaplány. Riešiť tematické prekrývanie a konflikty rôznych klientov v obsahu na webe. Sledovať voľný priestor, či už vo videoreklame, v natívnej reklame, alebo na bannerových plochách.
2. Kontrolovať podklady a plány jednotlivých kampaní. V prípade, že niečo chýba, vyžiadaš si alebo dohľadáš informácie.
3. Dozerať na realizáciu kampaní v produkčnom tíme. Rozdáš úlohy a zabezpečíš, aby produkcia mala všetky dôležité informácie o plánovaných výstupoch: kde sa koná event, ako má vyzerať video, čo má spĺňať článok, kedy to má byť uverejnené.
4. Po realizácii pozbieraš výsledky jednotlivých výstupov z bannerového systému, Instagramu, nášho redakčného systému a pripravíš prehľadný report pre klienta.
5. Nastavovať sponzorované príspevky na FB a testovať špecifické cielenie.
Miesto práce
Bratislava
Odmena
od 1 400 eur (záleží na tvojich skúsenostiach a schopnostiach)
Odkedy ťa potrebujeme
ASAP
Čo máš urobiť?
• Pošli nám životopis. Daj nám o sebe krátke info. Opíš sa ako osoba, porozprávaj nám o svojej povahe, cieľoch a záujmoch.
• Pracovné skúsenosti. Napíš nám o svojich relevantných skúsenostiach. Čo si sa pri nich naučil? Pridaj aj info o svojom vzdelaní. A to všetko v štruktúrovanej podobe.
• Záľuby. Povedz nám, čo ťa baví. Pokojne sa rozpíš alebo len uveď kľúčové slová. Čo robíš, keď nepracuješ?
• Prečo ty a prečo u nás. Prečo si myslíš, že si pre nás ten pravý traffic manager? Aké sú tvoje silné stránky, čo všetko nám môžeš ponúknuť a prečo by sme si mali vybrať práve teba?
• Kedy by si mohol nastúpiť. Čím skôr, tým lepšie.
Ak máš otázky, napíš ich do e-mailu, no a vyššie opísané body pošli spracované vo formáte PDF na job@refresher.sk s predmetom #TRAFFIC2023. Pokojne tykaj, píš maximálne úprimne a otvorene, chill.