Gillette Venus chce, aby bola každá žena čo najsebavedomejšia.
Známy výrobca žiletiek, holiacich strojčekov či kozmetických doplnkov Gillette spôsobil na internete v januári menší chaos, keď zverejnil svoju reklamu, kde propaguje, ako by sa mali muži správať v modernom svete.
Značka ňou chcela upozorniť na toxickú maskulinitu, ktorú si možno veľa mužov ani neuvedomuje, a v komentároch pod samotným videom schytala obrovskú dávku kritiky. Napriek tomu si spoločnosť stojí za svojimi hodnotami a víziou.
Aj preto sa ženská sekcia Gillette Venus spája so ženami všetkých veľkostí a tvarov, pretože podľa spoločnosti nezáleží na tom, koľko kilogramov vážiš. Musíš si uvedomovať vlastnú hodnotu, vážiť si najmä samú seba a nebáť sa sebavedomia, pretože nikto z nás si nezaslúži kvôli vzhľadu zostávať niekde v rohu.
Značka sa spojila s blogerkou Glitter + Lazers, ktorá podľa Gillette reprezentuje rovnaké ideály, na čo upozornil portál BoredPanda. Žije naplno, má rada svoje telo a neriadi sa žiadnymi pravidlami hovoriacimi o tom, ako by mala svoju postavu ukazovať. Fotku blogerky značka zavesila na svoj oficiálny Facebook a členovia jej sociálneho tímu mali plné ruky práce.
V komentároch sa na jednej strane objavilo veľké množstvo pozitívnych komentárov, ktoré blogerku obdivovali a tlieskali jej za to, že sa nebojí konvencií, lenže množstvo ľudí nechápalo zmysel takejto reklamy.
Upozorňovali na to, že takáto postava môže negatívne vplývať na zdravie človeka a zamýšľali sa nad tým, či je správne kritizovať modelky Victoria's Secret za to, že sú príliš chudé, ale keď niekto skritizuje rozmernejšiu ženu, hneď je oheň na streche.
Gillette si však stojí za svojimi hodnotami a na negatívne komentáre ani nereagovalo. Značka radšej ľuďom odkazovala, aby zbytočne ostatných nesúdili a diskutovala s užívateľmi, ktorí opisovali svoje pozitívne zážitky s blogerkou či vnímaním rozmanitosti ženského tela.