Lifestylový obsah, ktorý inšpiruje, vzdeláva aj zabáva, nájdeš na webe Refresher.
Články o móde, hudbe, športe či iných zaujímavostiach nájdeš na webe Refresher. Čítaj rozhovory so zaujímavými osobnosťami, otestuj sa v kvízoch, načerpaj inšpiráciu, čo pozerať, počúvať alebo aké trendy práve letia. Sleduj lifestylový obsah na webe Refresher.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na www.refresher.sk
Adam Novosad
16. januára 2019, 9:28
Čas čítania 0:00

Nová reklama od Gillette už urazila státisíce mužov, ktorí sa proti nej búria

Kategória:
Zaujímavosti
Uložiť Uložené

Výrobca žiletiek zrejme trafil klinec po hlavičke.

Mnohým mužom sa nepáči nová reklama od výrobcu žiletiek Gillette. Spoločnosť v nej trochu pozmenila svoje motto, ktoré znie „The Best A Man Can Get“ a uviedla nové v znení „The Best Men Can Be“.

Celá reklama sa točí okolo toho, že muži by mali byť empatickejší, brániť sa toxickej maskulinite a žiť tak, aby mohli byť tými najlepšími vzormi pre svoje deti. Video chce zdieľať veľmi dôležitý odkaz, ktorý rezonuje práve v súčasnosti, keď sa neustále vynárajú nové prípady sexuálneho zneužívania prostredníctvom kampane #MeToo.

Muži sa v reklame pozerajú na svoje odrazy v zrkadle, zatiaľ čo vo vzduchu visí otázka „Vyzerá takto to najlepšie, čo si muž môže želať?“ a oni si spomínajú na chvíle, keď niekoho v minulosti šikanovali, sexuálne obťažovali či preukazovali svoju mužskú nadradenosť.

Gillette konštatuje, že neustále ospravedlňovanie a prehliadanie mužských činov trvá už pridlho, a tak apeluje na všetkých chlapov, aby si všímali správanie svojich kamarátov či kolegov a upozornili ich, keď začne prekračovať vhodné hranice.

Ako sa dalo čakať, na sociálnych sieťach spôsobil reklama okamžitú lavínu pozitívnych aj negatívnych reakcií. Tisíce mužov mali pocit, že na nich firma zaútočila, snaží sa zničiť mužov vo všeobecnosti a spraviť z nich mäkkších chlapov. 

Začali sa búriť aj so slovami, že produkty od Gillette už používať nebudú a radšej prejdú k spoločnosti, ktorá nepotrebuje v reklamách podsúvať politické odkazy.

Na druhej strane, reklama získala aj množstvo pozitívnych ohlasov. Kampaň ľudia oceňujú za to, že je veľmi dobre načasovaná a trafila klinec po hlavičke, keď dokázala nahnevať toľko mužov prakticky bezdôvodne. Čo si o nej myslíš ty?

Domov
Zdieľať
Diskusia