Značka sexuálnych hračiek sa v reklame prekonala.
V obrovskom víre nudných a monotónnych televíznych reklám nie je vôbec jednoduché vytvoriť kúsok, ktorý by diváka naozaj zaujal. Obchod Lovehoney sa preto rozhodol zvoliť cestu kontroverznosti a na obrazovky doručil naozaj odvážny kúsok, ktorý nepochybne prekvapí nejedného diváka.
Lovehoney je totiž značka sexuálnych hračiek, ktorá sa rozhodla, že prelomí tabu obklopujúce túto tému. Niet pochýb, že tieto predmety v našej spoločnosti stále vyvolávajú rozruch aj napriek tomu, že sme sa v iných oblastiach posunuli dopredu.
Na televízne obrazovky v Spojenom kráľovstve preto vypustili kontroverznú reklamu zobrazujúcu viacero párov prežívajúcich orgazmus, vrátane dvojice homosexuálov. Všetko sprevádza vtipný voice over, ktorý odľahčuje vážnu tému, no obraz môže byť pre niektorých divákov stále citlivý. Reklama teda síce má vtipný úmysel, autori však neprestávajú tvrdiť, že sa snažia zmeniť vnímanie sexu verejnosťou – neexistuje vraj žiadny dôvod, prečo by téma mala byť tabu.
Na reakcie si však ešte budeme musieť počkať, reklama bola prvýkrát odvysielaná len nedávno, no postupom času sa dostane na väčšinu veľkých britských staníc. Uvidia ju tak milióny ľudí v krajine a o zahraničie sa postará aj YouTube.