Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
6. októbra 2016 o 13:35
Čas čítania 0:00
Viktor Kniš

Gigi Hadid motivuje ženy, aby prijali svoje neúspechy a nedokonalosti v novej kampani značky Reebok

ŠPORT
Uložiť Uložené
Články o športe ti prináša Fortuna. Zaregistruj sa a vyber si svoj bonus!chcem bonus

Svetová ikona sa postavila za značku, ktorá odmieta očakávania dokonalosti v kampani #PerfectNever.

Gigi Hadid je štýlovou ikonou, milovníčkou fitnessu a trendsetterkou, ktorá sa najnovšie stala súčasťou Reebok komunity, aby inšpirovala ženy. Názov kampane, za ktorú sa postavila, je označená ako #PerfectNever. Jej cieľom je inšpirovať ženy po celom svete a dodať im silu, aby oslavovali krásu schovanú v nedokonalostiach. Chce motivovať každú z nás, aby sme sa neustále zlepšovali, čo je zároveň aj najpodstatnejším odkazom spoločnosti Reebok.

Gigi a Reebok budú spoločne vyzývať ženy, aby využívali fitness ako únik od negatívneho vplyvu okolia, a to vďaka trom princípom Reebok Delta. Tie vyzdvihujú sociálne, fyzické a mentálne výhody fitness. Hadid ako medzinárodná supermodelka veľmi dobre vie, že je na ženy vytváraný veľký tlak, aby boli dokonalé. Žila pod neustálym drobnohľadom verejnosti a kritikov. Vďaka fitness sa jej podarilo dosiahnuť vnútorný pokoj. “Tréningy sú pre mňa viac, ako iba fyzické cvičenie. Posilňujem zároveň aj svoju psychiku. Pomáha mi to utíšiť hluk v mojej hlave. Je to to jediné, čo dokáže utíšiť moju myseľ,” prezradila Hadid. “V časoch, kedy som ešte profesionálne športovala, vždy som sa tak snažila o dokonalý výkon, že ma moji tréneri zo súťaží veľakrát stiahli. Sústredila som sa na svoje chyby, čo malo za následok iba ďalšie prešľapy a vytváralo to domino efekt. A potom som sa naučila prepnúť, sústrediť sa a začať znovu. Moje chyby a nedokonalosti sa stali mojou motiváciou.”

Gigi Hadid motivuje ženy, aby prijali svoje neúspechy a nedokonalosti v novej kampani značky Reebok

Vďaka tomu, že sa naučila prevziať kontrolu, Hadid zistila, že práve chyby a neúspechy jej pomohli zlepšiť sa. Naučila sa ich akceptovať a použiť ich, ako motiváciu k zlepšovaniu. Hadid teraz spolupracuje so spoločnosťou Reebok a motivuje ostatné ženy, aby prijali svoje neúspechy a nedokonalosti, a objavili tak svoju vnútornú silu, odvahu a odhodlanosť.

Corinna Werkle, generálna manažérka Training Business Unit v spoločnosti Reebok si nevie vynachváliť Gigin pozitívny vplyv na ženy a v oblasti dámskej módy: “Gigi udáva tempo v modernom štýle po celom svete. Jej schopnosť spojiť módu a fitness globálne inšpiruje ľudí. Táto módna ikona neustále posúva hranice, nebojí sa riskovať a byť iná. V spolupráci s Reebok bude Gigi motivovať ženy a vyzývať ich, aby sa naplno prejavili vďaka ich vlastnej odvahe, nebojácnemu štýlu a schopnosti vyzdvihnúť svoju vlastnú jedinečnosť.”

Gigi Hadid motivuje ženy, aby prijali svoje neúspechy a nedokonalosti v novej kampani značky Reebok

Spolupráca spoločnosti Reebok s Gigi Hadid predstavuje druhú fázu kampane #PerfectNever, ktorá odštartovala v júli 2016 silným videom so športovkyňou Rondou Rousey v hlavnej úlohe. Video zachytáva Rousey v jej najprirodzenejšej a najrealistickejšej podobe, ako rúca ilúzie dokonalosti a povzbudzuje ženy, aby sa neustále zlepšovali vďaka tomu, že prijmú svoje nedostatky a poučia sa z nich. Gigi a Reebok budú v roku 2016 spolupracovať na tom, aby tento odkaz posunuli ešte ďalej.

Gigi Hadid motivuje ženy, aby prijali svoje neúspechy a nedokonalosti v novej kampani značky Reebok
Gigi Hadid motivuje ženy, aby prijali svoje neúspechy a nedokonalosti v novej kampani značky Reebok
Gigi Hadid motivuje ženy, aby prijali svoje neúspechy a nedokonalosti v novej kampani značky Reebok
Gigi Hadid motivuje ženy, aby prijali svoje neúspechy a nedokonalosti v novej kampani značky Reebok
Domov
Zdieľať
Diskusia