Mladý lyžiar odhaľuje po vyše 4 mesiacoch svoju upravenú beštiu.
Jon Olsson nie je vo svete športu žiadny nováčik, jeho aktivity spojené so zjazdovým lyžovaním a frírajdom sleduje naozaj veľká masa ľudí. Paradoxom je však fakt, že viac ako samotným lyžovaním, je pre širokú verejnosť známejší skôr vďaka jeho záľube v rýchlych autách. Ak totiž trochu zaspomínate, zistíte, že bol to práve on, kto šokoval nielen motoristickú verejnosť, keď azda ako prvý obohatil svoje Audi R8 a neskôr aj Lamborghini Gallardo o výrazné fólie s tematikou vojenských maskáčov a zároveň im namontoval mohutného strešné boxy na lyže. Kontroverzne pôsobiace hračky sa následne ukázali počas divokej jazdy v zasnežených zimných strediskách, z čoho odstupom času vzniklo viacero videí. Inšpirácia na trendy polep však prišla na svet až v čase, keď do jeho zbierky pribudla ďalšia pýcha, špičkové Audi RS6 Avant a keď aj to krátko na to ohákol do už svojich tradičných farieb. Takéto military styled camo v tom momente okamžite vystrelilo a dodnes je i u nás veľkým hitom (nedávno mu podľahol aj Separ)
Najnovšie Olsson posúva levely a zabíja štýl opäť. Ako sám tvrdí, odjakživa miloval závodné vozidla kategórie DTM kvôli jej šírke, no keďže pre vykonávanie svojich športových záľub potrebuje auto s veľkolepým priestorom, kde naprace svoju lyžiarsku výstroj, s veľkým pochopením by sa v prípade spomínaných DTM-iek nestretol. Známy lyžiar sa však nedal odradiť a kontaktoval svojho kamka Leifa Tufvessona, ktorý bol niekdajším dvorným inžinierom v Koenigseggu. Oslovil ho s myšlienkou prestavať jeho najznámejšie kombi od Audi na brutálne kombi s lookom DTM. Slovo dalo slovo a za približne 4 mesiace návrhov a následnej realizácie sa vykľula extrémna RS6-ka s dodatkom DTM a povestným strešným boxom.
Zďaleka však nejde o akýsi garážový tuning. Sériový kombík z Ingolstadtu citeľne, o pár desiatok centimetrov narástol do šírky, ale aj do dĺžky. Mohutný bodykit je vyrobený z uhlíkových vlákien, ktoré Olsson vlastnoručne objednal z továrne, odkiaľ pochádza karbón, ktorý využíva aj značka Pagani. Podvozok bol patrične vystužený a kompletne zakrytý, vpredu pribudol obrovský splitter ako aj malé aerodynamické lišty vo všeobecnosti známe ako aero kit. Doplnky rovnakého charakteru nájdeme aj vzadu, kde okrem toho uvidíme aj značný strešný spojler a naozaj megalomanský difúzor. RS6-ka je postavená na značkových diskoch ADV.1 Wheels, ktorých dizajn bol špeciálne navrhnutý pre túto príležitosť. Zmeny neobišli ani motorové priestory, kde pôvodne trónila 560-koňová 4-litrová V8-čka. Vďaka balíčku STM Stage 3+ od Stertman Motorsport, a teda predovšetkým vďaka novým turbodúchadlam sa výkon vyšplhal cez 900 koní! Presná sila a potenciál motora nebol doteraz presne vyskúšaný a odmeraný, no ako tvrdí Olsson, už sériovka bola na ceste zviera, čiže pár koní hore dole, o snehové šantenie má postarané.
Na záver spomeniem, že exemplár dostal aj nový výfukový systém od Milltek Sport a samozrejme, keďže nedávno obleteli svet fotografie, ako táto beštia prišla práve kvôli prípravám o charakteristický polep, kompetentní z Wrapzone prinavrátili najznámejšej RS6-ke na svete jej známu podobu. Audi RS6 Avant DTM tak zdobí naozaj vydarená a efektná fólia s tematikou, ktorej už nikto inak nepovie ako Jon Olsson Style. Štvorkolesové porno navyše uvidíme pravdepodobne na tohtoročnom Gumballe 3000, preto, i keď tento rok vymyslená trať opäť obchádza Slovensko aj Česko, ako taká šanca ho vidieť osobne tu je.