Poď sa starať o fungovanie Refresheru. Hľadáme Operations manažéra, pravú ruku CEO!
Kto sme?
Sme Refresher, svet modernej generácie. Vybudovali sme značku, web, firmu, ktorá produkuje obsah, ponúka služby a podujatia (zatiaľ) naprieč tromi krajinami. Máme unikátnu firemnú kultúru a baví nás, čo robíme. Nestačí nám status quo, aktívne hľadáme, ako byť lepší. Dokážeme článkom naštartovať kariéru umelca alebo utlmiť divný trend. Okrem vtipných a jednoduchých článkov tvoríme aj hodnotné a náučné texty, predstavujeme lokálnych hudobníkov, podnikateľov a iných šikovných ľudí, píšeme recenzie, reportáže a natáčame rôzne videá. Sme inteligentne drzí, ale čo robíme, robíme kvalitne a s rešpektom.
Koho v skratke potrebujeme?
Operations manager SK&CZ, osobu, ktorá preberie zodpovednosť za každodenné fungovanie Refresheru, na Slovensku, ale aj toho českého. Bude mať na starosti procesy a ich optimalizáciu, pretavovanie stratégie do reality, plánovanie budgetov s CFO, vedúcimi oddelení a CEO. Postará sa o prúdenie informácií a základnú internú komunikáciu, udrží poriadok v dokumentoch, procesoch. Bude hlavný kontaktný bod pre našich dodávateľov a odberateľov služieb, bude viesť malý Operations team.
Je pre nás dôležité, aby tvoja životná vízia a poslanie boli v súlade s hodnotami našej firmy, ktoré nájdeš tu 👇.
Čo u nás nájdeš:
- Veľkú dávku zodpovednosti, ale aj voľnosti.
- Zapálených ľudí, ktorých baví práca a rozvoj seba, svojej pozície ale aj firmy.
- V pohode ľudí, uvoľnenú atmosféru.
- Veľa komunikácie online a využívanie rôznych inovatívnych nástrojov.
- Máme pre teba lístky na filmové predpremiéry, na rôzne zaujímavé akcie, festivaly či koncerty po Slovensku, Česku či PPV kódy na sledovanie Oktagonu
- Možnosť ovplyvňovať stratégiu a chod firmy
- Kredit na knihy, semináre, workshopy, ktoré prispejú k tvojmu profesijnému a osobnostnému rastu
- Fresh kancelárie, ktoré sú prispôsobené potrebám modernej generácie
- Občas nás priamo v office navštívi masér
- Raňajky, ovocie a káva sú pre nás od vzniku štandard, ale pre istotu to spomenieme
Čo budeš robiť?
- Budgetovanie a dohľad na dodržiavanie a rozumné čerpanie budgetu naprieč firmou
- Optimalizácia nákladov a cashflow
- Kontakt s dodávateľmi služieb vrátane vyjednávania podmienok spolupráce
- Problem solving - v prípade akýchkoľvek "problémov" a blockerov preberáš iniciatívu a zodpovednosť za ich čo najskoršie vyriešenie
- Optimalizácia vnútrofiremných procesov naprieč oddeleniami
- Starostlivosť o bežný chod firmy prostredníctvom tímu
- Pozícia môže vyžadovať občasné cestovanie do Prahy - nepredpokladáme častejšie ako raz za dva mesiace, najčastejšie na 1-2 dni.
- Networking a vyhľadávanie obchodných a strategických príležitostí.
- Riadenie operácií: Zabezpečovať efektívne fungovanie každodenných operácií, monitorovať procesy a optimalizovať ich.
- Finančné riadenie: Spravovať rozpočet, kontrolovať náklady a zabezpečiť, aby firma dosahovala ziskovosť.
- Zákaznícky servis: Zabezpečiť vysokú úroveň zákazníckeho servisu a riešiť prípadné problémy a sťažnosti.
- Dodávateľské vzťahy: Spravovať vzťahy s dodávateľmi a zabezpečiť, aby firma mala potrebné zdroje.
- Analýza výkonu: Monitorovať a analyzovať výkonnosť operácií, identifikovať oblasti na zlepšenie a implementovať potrebné zmeny.
- Dodržiavanie predpisov: Zabezpečiť, aby firma dodržiavala všetky relevantné zákony a predpisy.
- Inovácie a zlepšovanie: Hľadať nové spôsoby, ako zlepšiť procesy, zvýšiť efektivitu a prispieť k inováciám.
- Riadenie tímu: Viesť a motivovať zamestnancov, zabezpečiť ich školenie a rozvoj, a vytvárať pozitívne pracovné prostredie.
Požadované schopnosti a skúsenosti:
- Finančné plánovanie a základy účtovníctva - komplexné finančné plánovanie a reportingy robí CFO a jeho tím, účtovníctvo ma na starosti tím v dvoch krajinách, ale s CFO aj účtovníkmi sa musíš dohovoriť a následne výsledok dohody pretaviť do plánov, rozpočtov a procesov napojených na interné firemné plány.
- Business Acumen - chápanie fungovania biznisu ako celku, ktoré vychádza z reálnych skúseností, ktoré vieš pretaviť a preniesť do rôznych situácií a scenárov. Prichádzaš s autentickou ochotou pochopiť Refresher ako business.
- Analytické a praktické rozmýšľanie - schopnosť rozmýšlať v kontexte komplexných systémov a prepojení a to takým spôsobom, ktorý vieš ďalej odprezentovať a vysvetliť najmä kolegom z iných oddelení. Túto schopnosť využiješ hlavne pri optimalizácii procesov a riešení problémov naprieč firmou.
- Angličtina - komunikujeme so zahraničnými dodávateľmi a aj našimi partnermi. Aj v písanej, aj v hovorenej podobe. Nemusíš byť native speaker, ale dorozumieť sa s CFO zahraničnej firmy pri business stretnutí aj neformálnej večeri by nemal byť pre teba problém.
- Prezentácie - príprava prezentácií pre interné potreby a schopnosť zvizualizovať mapovanie procesov, návody.
- Interná komunikácia - príprava internej komunikácie na celofiremný meeting alebo do vnútrofiremného chatu (Slack)
- Excel (Google Sheets) - základný manažment interných prehľadov, podkladov a reportingu, na ktorý sa napája reporting od CFO, príprava a manažment okolo prípravy a čerpania budgetov
Požadované osobnostné vlastnosti:
- Komunikatívnosť
- Úprimnosť
- Proaktivita
- Nebojíš sa konštruktívne kritizovať a konfrontovať iných
- Vytrvalosť a odolnosť
- Cit pre poriadok a detail
- Problem solving
- Schopnosť pracovať s veľkou dávkou zodpovednosti
- People skills
- Všetky tieto vlastnosti budeš naozaj potrebovať.
Miesto práce
Bratislava
Plat
Plat záleží od skúseností a prínosu. Od 2500 EUR + performance bonus (bonus je naviazaný na interné koeficienty a výkon, je objektívne merateľný, no môže byť aj 0).
Radi ti dáme vyššiu odmenu, ak si myslíš, že by si mal dostať viac, a dokážeš nám to skúsenosťami a prínosom. Sme otvorení diskusii. Všetko závisí od tvojich skúseností, talentu a nápadov.