Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
17. apríla 2024 o 17:27
Čas čítania 1:09
Karolína Uličná

Krádež v Jovipointe bola fake: Jovinečko to urobil kvôli kampani s poisťovňou. Niektorých fanúšikov nahneval a dávajú mu unfollow

OSOBNOSTI GASTRO BRATISLAVA GASTROPRIEMYSEL INFLUENCERI
Uložiť Uložené

V pondelok influencer Filip Jovanovič, známy ako Jovinečko, pridal story o tom, ako mu vykradli prevádzku Jovipoint. Dnes sa priznal, že išlo o platenú spoluprácu. Kampaň nazval „trošku väčšou srandou“. Nie každému sa však zdá vtipná.

Známy slovenský influencer Filip Jovanovič, vystupujúci pod menom Jovinečko, tento týždeň informoval, že jeho prevádzku Jovipoint vykradli. Údajne zmizli palacinkovače, iPad, hotovosť aj gril. Správa obletela internety, ľutovala ho aj Bianka RumanováUkázalo sa však, že išlo však o podvod z jeho strany.

Dnes na svojom Instagrame uverejnil video v spolupráci s poisťovňou. Celá krádež bola teda zinscenovaná. Pomáhal mu pri tom kamoš prezývaný Bergino, ktorý vystupoval v role „zlodeja“.

„Viem, že toto bola trošku väčšia ,sranda‘, ako ste u mňa zvyknutí. Táto kampaň by nemala zmysel, keby som vám spravil moje klasické reelsko. Teda na mňa za mlada by nemala, preto ak chcete mať poistku na to, čo sa ,stalo‘ mne, a ďalšie veci spojené s podnikaním, skočte na pobočku poisťovne,“ informoval Jovinečko v poste, kde objasnil, prečo sa rozhodol takto predstierať krádež v Jovipointe. 

 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Filip Jovanovič (@jovinecko)

Viacerí fanúšikovia však označujú tento prank za dosť zlý a nevhodný. Sťažujú sa, že toto nie je jeho vtipný štýl spracovania videí, na aké sú uňho zvyknutí. „A teraz ťa naozaj niekto vykradne... Dosť, ale dosť blbý vtip,“ píše fanúšička v komentári. „Toto v poriadku nie je. Ani v rámci kampane. Toto nie je dobrá reklama, ak ste toto odsúhlasili, je to za mňa úplný fail. Nie je normálne strašiť, zavádzať a klamať. A ja týmto dávam môj bezvýznamný unfollow,“ dodáva ďalšia.

Odporúčané
Novej Separovej frajerke prajú v komentároch smrť. Psychologička varuje, že aj nevinný hejt môže končiť tragicky Novej Separovej frajerke prajú v komentároch smrť. Psychologička varuje, že aj nevinný hejt môže končiť tragicky 8. novembra 2024 o 14:00

Redakciu Refresheru zaujímalo, či je takáto reklama etická a v poriadku. Oslovili sme preto IAB Slovakia, najväčšie združenie pre internetovú reklamu pôsobiace na slovenskom digitálnom trhu. Správu budeme aktualizovať o ich stanovisko.

Jovipoint je už celkom dobre zabehnutý podnik na Páričkovej 27. Okrem známych produktov tam Jovinečko podáva palacinky, sendviče, kávu či drinky. Aj práve z prostredia kaviarne vznikajú Jovinečkove humorné videá.

Domov
Zdieľať
Diskusia