Tento článok je PR správa spoločnosti Atos.
Článok je dodaný kompletne od inzerenta a REFRESHER nezasahoval vôbec, alebo len minimálne.
Baví ťa svet IT? V slovenskom Atose sa pracuje skvelo, potvrdil im to aj prieskum
Prieskum Great Place to Work vychádza z anonymnej spätnej väzby zamestnancov.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.

Baví ťa svet IT? V slovenskom Atose sa pracuje skvelo, potvrdil im to aj prieskum
Prieskum Great Place to Work vychádza z anonymnej spätnej väzby zamestnancov.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.

Ako by si ohodnotil miesto, kde pracuješ? Firemná atmosféra je veľmi dôležitá nielen pre tvoj pracovný výkon, ale aj mentálne zdravie. Tento fakt si uvedomujú aj v slovenskej pobočke spoločnosti Atos, čo potvrdil aj prieskum. Podarilo sa im získať certifikát Great Place to Work, o ktorý sa môžu uchádzať rôzne firmy a veľkou súčasťou celkového hodnotenia je spätná väzba zamestnancov. Slovenský Atos získal certifikát už tretíkrát a dosiahnuté skóre sa im darí každý rok vylepšovať.
„Takýto výsledok nás teší o to viac, že nejde o žiadne formálne hodnotenie zvonka, ale vychádza priamo z názorov našich kolegov,“ komentuje Michal Fusek, šéf personálneho oddelenia slovenskej pobočky spoločnosti Atos. Dodáva, že ocenenie potvrdzuje iba vysoký štandard pracovnej kultúry, patria k najlepšie hodnoteným spomedzi pobočiek Atosu vo viac ako 70 krajinách na celom svete.

Ako prieskum prebieha?
Zamestnanci anonymne reagujú na viac ako sto tvrdení o firemnej kultúre. Vyjadrujú sa k otázkam týkajúcim sa napríklad spokojnosti s pracovnými podmienkami, spravodlivosti na pracovisku, priateľskej atmosféry či rešpektu. Z týchto údajov sa vypočíta Trust Index, slovenský Atos tento rok dosiahol 77 %. Na prieskum odpovedalo viac ako 80 % zamestnancov.
Najlepšie výsledky dosiahli v oblasti spravodlivého prístupu k zamestnancom, flexibility pracovného času a priateľskej atmosféry, pozitívne to vnímalo až 90 % zamestnancov. Spokojní boli aj s podporou, ktorú cítili zo strany spoločnosti počas pandémie covidu-19.

Využívajú skupinu dobrovoľníkov, ktorých hlavnou úlohou je vytvárať lepšiu pracovnú atmosféru. Ktokoľvek môže prísť s návrhom na zlepšenie. V tejto otvorenosti vidí Michal Fusek hlavnú príčinu úspechu pobočky. „Stretávame sa každý mesiac a za posledné roky sa nám podarilo do praxe preniesť viac ako stovku rôznych nápadov na zlepšenie pracovného prostredia. Na tom, ako sa tu máme, pracujeme všetci ako tím a každý má možnosť sa zapojiť,“ dodáva.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.