Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
20. mája 2022 o 8:24
Čas čítania 1:27
Adam Novosad

Dáždnik Gucci za 1 500 eur sa stal terčom výsmechu. Nie je nepremokavý, takže v daždi ti je nanič

NEWS ADIDAS GUCCI
Uložiť Uložené

Nová luxusná kolekcia si vyslúžila vlnu kritiky a výsmechu.

Najnovšie spojenie značiek Gucci a Adidas vyvolalo výsmech na čínskom trhu, kde sa spoločnosti v novej kolekcii chystajú spustiť predaj nového dáždnika. Nejde však o dáždnik v pravom zmysle slova, pretože podľa oficiálneho opisu produktu nejde o dáždnik, ktorým by si sa mohol chrániť pred dažďom, píše BBC.

Dáždnik podľa značiek Gucci a Adidas „nie je vodoodolný a je určený na ochranu pred slnkom alebo na dekoratívne použitie“. Na tom by možno nebolo nič zvláštne, keby značky dáždnik nepredávali za viac ako 1 560 eur.

Tento produkt sa stal súčasťou novej kolekcie, ktorá vznikla v rámci spolupráce medzi značkami a na trh by mala doraziť už budúci mesiac. Na pultoch obchodov si ho budú môcť záujemcovia zaobstarať od 7. júna.

Hovorca čínskeho Gucci vo vyjadrení pre miestne médiá uviedol, že dizajnéri dáždnik tvorili s myšlienkou, aby nebol používaný ako ochrana pred dažďom. Dáždnik podľa neho „nie je odporúčaný na každodenné použitie ako dáždnik“, avšak podľa firmy má „dobrú zberateľskú hodnotu a je vhodný na použitie ako každodenný doplnok“.

Odporúčané
Len 30 minút od Bratislavy nakúpiš známe značky až v 70 % zľavách po celý rok. Ušetri na The North Face, Carhartte či Adidase Len 30 minút od Bratislavy nakúpiš známe značky až v 70 % zľavách po celý rok. Ušetri na The North Face, Carhartte či Adidase 26. júna 2024 o 12:00

Za vysokú cenu dáždnika si spoločnosti vyslúžili vlnu kritiku na čínskej sociálnej sieti Weibo, kde dáždnik schytal prívlastky ako „veľmi veľký, ale zbytočný módny kúsok“.

Negatívna reklama zrejme výraznejšie neovplyvní to, ako dobre sa luxusná kolekcia bude predávať, lenže na Weibo medzitým vznikol hashtag upozorňujúci na dáždnik nevhodný do dažďa, ktorý si pozrelo už viac ako 140 miliónov používateľov.

Záujemcovia o dáždnik z Veľkej Británie budú mať rovnako príležitosť kúpiť si módny kúsok prostredníctvom webovej stránky Gucci, kde bude prebiehať oficiálny predaj. Na britskej stránke je pritom dáždnik lacnejší ako v Číne – Briti si ho budú môcť zaobstarať už za 1 024 eur. Záujem je dokonca taký veľký, že pred kúpou dáždnika sa najskôr musíš zaregistrovať a získať svoje miesto na zozname čakateľov.

Mohlo by ťa zaujímať:
– Bruce Willis skončil s herectvom. Toto je jeho 10 najlepších filmov, ktoré musí vidieť každý fanúšik
10 najlepších filmov Keanu Reevesa: stvárnil zákerného rasistu, zhýralého detektíva, mamonárskeho právnika aj osamelého zabijaka
10 najlepších filmov Nicolasa Cagea
Domov
Zdieľať
Diskusia