S príchodom najnovšieho dielu Jamesa Bonda, Skyfall, do kín, štartuje Coca-Cola vo Veľkej Británii masívnu kampaň, ktorej súčasťou sú plechovky a PET flašky obľúbeného nápoja vo verzii Zero s dizajnom agenta 007.
S príchodom najnovšieho dielu Jamesa Bonda Skyfall do kín, štartuje Coca-Cola vo Veľkej Británii masívnu kampaň, ktorej súčasťou sú plechovky a flašky obľúbeného nápoja vo verzii Zero s dizajnom agenta 007. Hlavnou myšlienkou celého projektu by malo byť "nájdenie agenta 007 v každom z nás". Po včerajšom release maskáčových plechoviek Pepsi x AAPE by sa však mohlo zdať, že ide zo strany Coca-Cola len o vrátenie úderu, no pravda je taká, že spolupráca medzi týmto nápojovým gigantom a bondovkami sa začala už v roku 2008 premiérou Quantum of Solace.