Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tento obsah je sponzorovaný obsah spoločnosti 365 bank
5. mája 2020 o 9:08
Čas čítania 1:18
Sponzorovaný obsah

Rozhodni, ktorá reklama natočená z obývačky počas karantény, sa prebojuje do televízneho finále

REFRESHER
Uložiť Uložené

Natáčania videí do reklamy 365.bank sa chopili bežní ľudia. Najlepších jedenásť spotov je už známych a pôjdu rovno do televízie. Teraz môžeš rozhodnúť o tom, ktorý uzavrie top dvanástku a prebojuje sa vďaka tebe tiež do vysielania.

Udalosti v poslednom období menia naše plány. Ak si v televízii videl podomácky vyrobené reklamy, vedz, že tie tiež neboli súčasťou dlhoročnej stratégie. Koronavírus totiž spravil 365 banke škrt cez zámer natočiť jej nové spoty, a tak k ich tvorbe vyzvali bežných ľudí.  Prvé výsledky sa dostavili už po pár dňoch. Ak ťa prekvapila ich kvalita, nie si jediný. Pokiaľ si ich náhodou ešte nevidel, môžeš si pozrieť tie najaktuálnejšie TU. Ďalšie pribudnú postupne.

Banka totiž dokopy vybrala až 11 najlepších videí a za dvanásty spot môžeš tento týždeň hlasovať prostredníctvom Youtube kanála aj ty. Video s najvyšším počtom hlasov uzavrie dvanástku najlepších a okrem toho, že jeho autor získa, rovnako ako ostatní jeho kolegovia, 365 eur, tak bude aj odvysielané v televízii. Môžeš tak priamo ovplyvniť to, koho snaha bude ocenená.

Vymakané kostýmy aj animácie

Do výzvy vyrobiť spoty pre 365 banku sa zapojilo až 70 tímov s videami, v ktorých sa objavili trojhlaví draci, odvážni rytieri, hladní ľudožrúti či jednookí piráti. Okrem rôznych masiek, kostýmov a výborných „hereckých“ výkonov, môžeš v spotoch vidieť aj animovanú tvorbu, čo je dobrým príkladom toho, koľko úsilia do nich ľudia vložili. Tvorba im na oplátku určite oživila dlhé hodiny strávené doma. A ako natáčanie prebiehalo?

„Sukničky z rákosia, ktoré nás všade pichali, vonku nula stupňov a na nás takmer žiadne oblečenie. Vypadávajúca dióda v oku robota, veľká padajúca hlava mimozemšťana, cez ktorú nebolo nič počuť, či nedobrovoľné oholenie brady a pády z longboardu. Aj takto vyzeralo naše natáčanie. Zistili sme napríklad aj to, že visieť na papeku ľudožrútov vôbec nie je také jednoduché, ako sa môže zdať. Máme veľa zážitkov, na ktoré budeme dlho spomínať,“  hovorí Libor Ondrejkovič, člen jedného z utímov, ktorý sa zapojil do produkcie až dvoch spotov. Prvý, o ľudožrútoch a ďalší príde čoskoro tiež na televízne obrazovky.

Zo všetkých kreatívnych výtvorov môžeš aktuálne sledovať aj reklamy z dielne Tokošovcov, Karáskovcov, Kružicovcov, Hraňovcov a Modranských pirátov. Deti aj dospelí, všetci sa pustili do natáčania s veľkým odhodlaním, nasadením a aj nadšením. Musíme povedať, že výsledok skutočne stojí za to. Veď posúďte sami.

Domov
Zdieľať
Diskusia