Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
5. mája 2019, 13:46
Čas čítania 0:00
Adam Novosad

„Tento produkt obsahuje mŕtve telo niekoho, kto chcel žiť.“ Nová vegánska kampaň vyvolala zmiešané reakcie

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Vegáni tentokrát polepili živočíšne produkty v supermarkete.

Vegánski aktivisti v posledných mesiacoch zintenzívnili svoje akcie po celom svete. Objavili sa aj ľudia, ktorí s takýmto jedálničkom nesúhlasia, čo dokazovali konzumáciu surového mäsa priamo na vegánskych festivaloch, ale militantnejší vegáni momentálne vzbudili pozornosť v austrálskom Melbourne.


Nabehli tam do supermarketu a v sekcii s mäsom a živočíšnymi výrobkami polepili množstvo produktov nálepkami s nápisom „Tento produkt obsahuje mŕtve telo niekoho, kto chcel žiť.“ Chceli tak dosiahnuť, aby sa zákazníci zamysleli nad tým, čo kupujú.

Na sociálnych sieťach však vegánska kampaň vyvolala zmiešané pocity. Niektorí ľudia zostali zaskočení nálepkami, pretože slovo „niekto“ podľa nich označuje výlučne človeka, a tak sa zabávali, či v šunke náhodou nepomleli aj nejakú osobu. Iní upozorňovali, že aj zvieratá majú pocity, a tak nemožno zovšeobecňovať.

Domov
Zdieľať
Diskusia