Firmy a portály na Slovensku sa pri príležitosti 1. apríla poriadne vybláznili.
Na internete si treba vždy overovať pravdivosť toho, čo čítaš. Malo by to platiť každý deň v roku, nielen na 1. apríla, čo je deň, kedy si všetci vymýšľajú prakticky čokoľvek, aby svojich čitateľov a zákazníkov pobavili. Ani Slovensko aprílové žartíky neobišli, a tak sme vyhľadali tie najvydarenejšie.
Množstvo značiek sa rozhodlo apríl viac či menej ignorovať, a tak sa reťazce ako McDonald's či Burger King zapojili len okrajovo. Nevymýšľali si, že prinášajú nové burgre, ale radšej propagovali svoje hranolčeky či akciu na burger za 1 €. A nešlo o žart. Lístok za euro zase propagovali Slovak Lines, a tak musel situáciu zachraňovať Kaufland.
Slovákov dnes Kaufland pobavil hneď dvakrát. Najskôr sa premenoval na Nákupovo a potom vyhlásil, že prestáva predávať rožky, pretože spôsobujú obezitu a Slováci z nich len priberajú.
Ľudia pochopiteľne rozumeli, že si z nich reťazec len strieľa. Na druhej strane, niektoré slovenské či české weby zabodovali, či už Hamšíkom na novej hre FIFA, alebo vlastným menom na zadnej strane novej Škody. Mimochodom, na Slovensku onedlho otvárajú Disneyland. Ak si nezaregistroval náš apríl, potom klikaj na vyššie priložený link, pretože sme pomyselne vyspovedali Nicki Minaj.
Kaufland sa najskôr premenoval
Následne z ponuky vyradil rožky
Keby si mal chuť na pizzovú proteínovú tyčinku, zájdi do Domino's
V McDonald's nežartovali, radšej propagovali svoje hranolčeky
Braňo Mojsej možno kandiduje a možno nekandiduje na prezidenta
Namiesto Tatier budeme mať Disneyland
Ani Slovak Lines nežartujú, len promujú svoj lístok za 1 €
Burger King ponúka na 1. apríla burger za 1 € a ani oni nežartujú
Marek Hamšík v starom drese Neapolu na obálke FIFA 20
Novú Škodu Scala si vraj môžeš upraviť podľa seba
Martinus ti najnovšie knihy doručí pomocou špeciálnej pošty