Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Pondelok 21. 9. 2020 meniny má Matúš

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
8
Dominik Vetrák
10. marec 2019, 20:12
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Captain Marvel za prvý víkend zarobila takmer pol miliardy dolárov a dokazuje tak silu MCU (Box Office)

Najnovšia marvelovka vykročila naprieč miliarde z kín smelým krokom.

Dominik Vetrák
10. marec 2019, 20:12
Captain Marvel za prvý víkend zarobila takmer pol miliardy dolárov a dokazuje tak silu MCU (Box Office)
Zdroj: Marvel Studios/Disney
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
8
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Je nedeľa večer a na Filmkulte sa teda objavuje box office report z uplynulého týždňa/víkendu. Ako už iste vieš, do kín sa dostala Captain Marvel. Snímka nemala nijako extra výrazné trailery, málokomu sa pozdávala samotná hlavná herečka v role a aj tie recenzie neboli až tak priaznivé.

 

Lenže v popredí stála silná samostatná žena ako hrdinka a Marvel film tlačil ako dôležité medzipristátie medzi Avengers 3 a 4. A tak sa filmu podarilo zarobiť naozaj krásne peniaze. Ešte predtým nás však čaká pohľad na naše najčítanejšie články za posledných 7 dní.

 

Na 5. mieste je Captain Marvel, respektíve naša recenzia. Ešte čítanejší bol prvý oficiálny trailer pre finálnu sériu Game of Thrones, no a na 3. priečke sú prvé detaily o plánovanom seriáli zo sveta Pána prsteňov. Ešte viac ťa zaujalo 20-minútové porovnanie Live Aid koncertu v podaní Queenu s hercami a štábom Bohemian Rhapsody. Úplne najčítanejším je správa o najväčšej bitke Game of Thrones. Ak ťa zaujíma, ktoré postavy sa jej zúčastnia, klikaj sem. A teraz už späť k tržbám.

 

 

Ako som už spomínal v úvode, tie ovládla najnovšia marvelovka. Captain Marvel neublížilo ani faux pas Brie Larson. Jej excesívny feministický výbuch sa na internete v posledných týždňoch označoval ako hlavný dôvod, prečo by ľudia mali film bojkotovať. Našťastie pre tvorcov ich tak asi veľa neučinilo a v USA Carol Danvers otvorila za úžasných 155 miliónov dolárov. Zo zahraničia sa prikotúľalo ďalších 302 miliónov dolárov. Celosvetovo tak hovoríme o sume 455 miliónov dolárov, pričom nás čaká ešte japonská premiéra.

 

Snímka by sa mala dostať niekam k hranici Civil War. Nikto si však netrúfa odhadnúť, ako s tržbami zamáva príchod Endgame. Žiadni odborníci neverili, že komiksovka v zahraničí zarobí až 300 mega, takže sa v tomto prípade skutočne neoplatí nič predpovedať. V každom prípade, dobre vieme, že ani premiéra Infinity War nijako Black Pantherovi neublížila. Nasledujúce týždne budú zaujímavé, no hlavne budú patriť Disney a Marvelu. Miliarda by mala padnúť behom 3-4 týždňov. 

 

pár rekordov a zaujímavostí:

  • Captain Marvel je prvým originálnym filmom (žiadny reboot či sequel), ktorý sa dostal do top 5 najzárobkovejších filmov v IMAX kinách
  • ide o 6. najlepší debut z globálneho hľadiska, druhý najlepší superhrdinský (po Infinity War) a najlepší opening v marci
  • ide o 5. najlepší zahraničný debut, pričom snímka zarobila po USA najviac v Číne, a to 89,3 milióna dolárov
  • ide o najsilnejší opening zo všetkých marveláckych sóloviek
  • tržby zo zahraničia za úvodný víkend vykázali dvojnásobok toho, čo zarobil Doctor Strange a o 32% viac ako Black Panther

V Disney sú úspechom nemálo prekvapení. Uznali, že až takéto dobré výsledky nečakali (to asi nik) a tržby prekonali očakávania v zrejme každom teritóriu na svete. Nepochybne pomohol aj fakt, že v piatok sme tu mali MDŽ. Darilo sa však aj iným filmom. 

Na druhom mieste máme záver trilógie Ako si vycvičiť draka, ktorý po 3 týždňoch dokázal na domácej pôde zarobiť takmer ďalších 15 miliónov. Celkovo má na konte v USA 120 a celosvetovo 435 mega. Tá pol miliarda padne nanajvýš do 10-14 dní. 

 

 

Na treťom mieste je Perryho snímku A Madea Family Funeral, ktorej sa ani tentoraz venovať nebudeme. O priečku nižšie je Lego Movie 2. Od poslednej nedele zarobilo celosvetovo len niečo cez 10 mega. Tá dvestovka s najväčšou pravdepodobnosťou padne, no a následne padnú aj šance na budúce diely. Jedine, že by už teraz státisíce ľudí objednávalo Blu-ray nosiče. 

 

TOP 5 uzatvára Alita. Tá v Číne behom 2 týždňov zarobila 113 miliónov dolárov a momentálne je celosvetovo na úrovni 382 miliónov dolárov. Ja som minulý týždeň zrejme k tým 350 miliónom chcel prirátať už aj tržby z Číny, no zdá sa, že tam vtedy už boli. V každom prípade to nevyzerá úplne biedne a Alita na seba ešte zarobiť môže. Budeme jej držať palce.

 

Spomenúť musíme aj Green Book. Snímka štartovala aj v našich kinách až tento víkend, no a od ohlásenia Oscarov už stihla zarobiť 98 miliónov dolárov. Celosvetovo tak má na konte 242 miliónov dolárov a táto suma ešte nepochybne narastie.

 

 

To je od nás pre tentokrát všetko. Pokiaľ sa chceš v tabuľke lepšie orientovať, Minulý týždeň (MT) znamená poradie snímok pred siedmimi dňami (N je novinka a nedá sa teda nijako porovnávať).

 

Víkend USA prezradí, koľko zarobila snímka na pôde Spojených štátov, pod -/+ sa skrýva údaj o percentuálnom náraste/strate tržieb v porovnaní s minulým týždňom. Celosvetovo je jednoduchý súčet všetkých tržieb na planéte a Týždeň ti napovie, ako dlho už snímka beží v kinách.

 

Na záver ešte dodáme, že naša rubrika Box Office je pravidelná a sledovať ju na našom webe môžeš v pravidelných týždňových intervaloch (predchádzajúce časti spolu s ďalšími informáciami o tržbách nájdeš na tomto odkaze).

 

*Celosvetové údaje označené hviezdičkou značia, že ide len o tržby z USA

 
Poradie MT Názov filmu Víkend USA -/+ Celosvetovo Týždeň
1. N Captain Marvel $153,000,000 - $455,000,000 1.
2. 1. How To Train Your Dragon 3 $14,696,000 -51.1% $435,162,125 3.
3. 2. Madea’s Family Funeral $12,050,000 -55.5% $350,453,163 2.
4. 4. The Lego Movie 2 $3,825,000 -42.0% $164,409,961 5.
5. 3. Alita: Battle Angel

$3,200,000

-55.7%

$382,659,117

4.
6. 6. Green Book $2,488,000

-45.6%

$242,240,871 17.
7. 7. Isn’t It Romantic? $2,410,000 -46.6% $44,154,720* 4.
8. 5. Fighting With My Family $2,188,868 -53.0% $18,656,958* 4.
9. 8. Greta $2,161,000 -51.8% $9,052,735 2.
10.  15. Apollo 11 1,301,000 -19.0% 3,780,952* 2.
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
7
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.