Dvojica youtuberov sa skrátka nevie dohodnúť, kto rozumie svojim fanúšikom viac.
Populárni youtuberi Matej Zrebný a Lukáš Frlajs sú dvojicou, ktorá sa navzájom často doťahuje. V poslednom čase sa však do seba pustili omnoho intenzívnejšie a uštipačnejšie, ako u nich býva zvykom, a na sociálnych sieťach si nič nedarovali.
Úsmevné napätie sa naplno prejavilo predovšetkým na livestreame. Čo začalo ako séria nevinných narážok na vek a vkus každého z nich, čoskoro vyústilo v hádku. Obaja majú silné ego a zásadná otázka – koho majú ich fans radšej a kto im teda rozumie lepšie na seba nenechala dlho čakať. Obaja sa cítia odborníkmi na svojich fanúšikov, každý je presvedčený, že svojich fans pozná najlepšie práve on. Ale kde je pravda?
Ich spor ďalej pokračoval, až sa ozvala VÚB banka, s ktorou dvojica chalanov už raz spolupracovala v kampani na Účty pre mladých. Cez svoj instagramový profil do sporu vstúpila a naštartovala s nimi celkom novú kampaň, v ktorej si youtuberi zmerajú sily a popritom vyriešia, čo ich fanúšikovia naozaj chcú, dokonca ich nechali hlasovať, či chcú, aby do kampane vôbec išli.
Fanúšikovia odpovedali jednoznačne “ÁNO”, preto sa chalani rozhodli, že do toho s bankou pôjdu. Kampaň sa začala na tosaoplaaa.sk, kde si môžeš vybrať youtubera, ktorému v súboji držíš palce. VÚB banka navyše podporila súboj youtuberov množstvom cien. Každý týždeň sa hrá o iPhone X a každý mesiac o MacBook. Za plnenie zábavných úloh, ktoré sa na webe budú postupne odkrývať, navyše môžeš získať ďalšie desiatky cien ako poukážku do Footshopu, predplatné Spotify na rok či lístky do kina.
Chalani súboj ešte zatraktívnili aj vzrušujúcou stávkou – ak v battli uspeje Zrebný, Frlajs sa bude musieť prejsť centrom východnej metropoly celkom nahý, pričom intímne partie mu bude zakrývať iba tabuľa s dnes už okrídlenou vetou Na východe nič nie je! A ak vyhrá Frlajs, Zrebný sa pokúsi zbaliť baby na auto, ktoré dlhodobo vyhráva rebríčky najškaredšieho na svete – Fiat Multipla.
Ak aspoň trošku sleduješ tvorbu týchto dvoch youtuberov, je ti jasné, že stávky si naozaj našili na telo a ich splnenie nebude jednoduché ani pre jedného z nich. Fanúšikovia si môžu v rámci kampane aj naživo pokecať s chalanmi cez Messenger – teda s ich botovými verziami, ktorých však youtuberi sami natextovali a navyše ich budú v priebehu kampane osobne editovať, aby sa čo najviac priblížili svojim fans.
Viac o kampani nájdeš na tosaoplaaa.sk, kde už teraz môžeš hrať o iPhone X a MacBook a vybrať si bota, ktorý ťa bude kampaňou sprevádzať.