Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
18. septembra 2017, 13:15
Čas čítania 0:00
Adam Novosad

Heureka v novej reklame stavila na hodnotenie sexuálneho zážitku. Slušná výbava nedokázala predčiť slabú výdrž a zlú techniku

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Portál na porovnávanie cien propaguje svoje úprimné recenzie.

Najväčší portál na porovnávanie cien Heureka.sk v novej kampani využil presne to, prečo ho ľudia navštevujú. Dve nové reklamy s názvom Bábätko a Posteľ stavili na hodnotenie a recenzovanie čohokoľvek, čo práve ľuďom prišlo do cesty, a tak sa dvaja bežci pristavia pri bábätku v kočíku a postupne vymenúvajú jeho pozitívne a negatívne stránky. Okrem bábätka však vznikla aj kontroverznejšia reklama s názvom Posteľ, ktorej hlavnou myšlienkou je hodnotenie mužského výkonu pri sexe. Slušná výbava v nej nedokázala predčiť slabú výdrž a nesprávnu techniku, a tak bol chlapík ohodnotený na trefných 69 percent, zatiaľ čo na Heureke už prebiehalo vyhľadávanie kamasutry. Portál chcel novou kampaňou priviesť na svoje stránky ešte viac užívateľov hľadajúcich úprimné recenzie bez zavádzania či klamstiev a koniec koncov, aj v živote si pred ťažkými rozhodnutiami zvyčajne vymenuješ všetky plusy a mínusy, aby si mohol byť pokojný a spokojný. Hodnotiť výkon svojho sexuálneho partnera hneď po jeho skončení síce neodporúčame, ale v inej situácii to nemusí byť na škodu.

Domov
Zdieľať
Diskusia