Po búrke v sekcii komentárov sa nakoniec firma rozhodla príspevok stiahnuť.
Firma HSH sa od jej vzniku v roku 1992 špecializuje na výrobu najmä hydinových výrobkov, no medzi jej sortiment patria i produkty z iných druhov mäsa. Vo svojej reklame na Facebooku si posvietili práve na bravčový bôčik - a nedopadlo to vôbec dobre. Reklama bola pridaná 20. júla a o tri dni bola po pochopiteľne negatívnej reakcii ľudí stiahnutá.
"Konzumáciou nášho plneného bravčového bôčiku znižuješ pravdepodobnosť, že sa z teba stane terorista."
Spoločnosť sa pokúsila urobiť srandu práve z faktu, že moslimovia bravčové mäso nekonzumujú. Hádzať však bežných moslimov do jedného vreca s radikálnymi je smutné. Mimo iného na svoju stránku pravidelne pridávajú rôzne motivačné alebo zábavné obrázky, no vyššie uvedený príspevok môžeme považovať za skrat. Príspevku sa chytila aj stránka "Prečo ľuďom hrabe" a reakcia ľudí na seba opäť nenechala dlho čakať.
Pre portal fici.sme.sk sa predstavitelia spoločnosti vyjadrili takto: "Máme zákazníkov ako zo židovskej, tak aj z moslimskej obce, a práve na jednom z našich stretnutí so zástupcami moslimskej obce túto vetu jeden z moslimov povedal ako vtip. Práve preto sme si dovolili aj takéto niečo uverejniť aj napriek faktu, že ide o veľmi chúlostivú tému. Mrzí nás, že to takto dopadlo, a sľubujeme, že v budúcnosti sa príspevkom na hrane vyhneme."
Kauza menu firmy určite uškodila a Rada pre reklamu si na podobné príspevky od nich dá v budúcnosti viac pozor. Nepochybne však tento "prešľap" rozšíril povedomie o dovtedy nenápadnom výrobcovi mäsa.