Vytvoriť repliku je jednoduché, ale kreatívne ju upraviť je už zložitejšie.
V rôznych krajinách na našej planéte, kde nemajú dostatočne dobrý dosah ochranné známky si miestni podnikatelia dokážu vybudovať svoj imidž na tom, že jednoducho napodobňujú svetoznáme značky. Nie je až také zložité vyrobiť v čínskej továrni topánky populárnej značky a tváriť sa, že predávam originál, ale oveľa komplikovanejšie je skopírovať nápad, ale imidž si trochu upraviť podľa vlastnej potreby. Ak teda vlastníš prevádzku s rýchlym občerstvením, v ktorej dominuje tradičný kebab, ale chcel by si prilákať aj zahraničných turistov zvyknutých na červeno-žlté sfarbenie McDonald's, potom stačí jemne upraviť logo a namiesto názvu McDonald's zvoliť meno McDoner's. Zrejme sa tak vyhneš nepríjemnej žalobe a ešte aj pobavíš svojich zákazníkov, avšak na Slovensku by sme ti podobné triky skúšať neodporúčali.