Nevadí, že majú o pár rúk navyše.
Práca grafika musí byť často namáhavá nielen fyzicky, ale aj psychicky. Človek sedí celý deň za počítačom, snaží sa stihnúť všetky termíny a zadania, ktoré mu boli odovzdané a ak svoju prácu nestihne dokončiť včas, môže na jeho neúspechu padnúť celá kampaň, reklama či vydanie. Vo veľkom pracovnom nasadení sa potom z času na čas stane, že človek dokončí prácu, nestihne ju do detailu skontrolovať a keďže sa mu po toľkých hodinách zdá byť už perfektná a chce sa čo najskôr dostať domov, odovzdá ju a po zverejnení iba neveriacky pozerá na to, čo pokazil. Menšie či väčšie grafické prešľapy sa podarili už aj obrovským spoločnostiam ako Target alebo Victoria’s Secret a keď si tak človek vyberá spodnú bielizeň a zbadá neprirodzené tvary na zadku modelky, asi ho to aj odradí od nákupu. Rovnako tak to napríklad platí aj pri kampaniach, kde šťastná rodina disponuje privysokým počtom rúk a keby si dával väčší pozor, určite by si toho na internete každý deň našiel ešte omnoho viac.