Ide o dôsledne premyslenú marketingovú kampaň k novej sérii seriálu Black Mirror, ktorý sa opäť pohráva s otázkami hraníc medzi realitou a technológiou.
TikTokom sa šíria videá, na ktorých majú ľudia na svojich spánkoch nasadené zvláštne čipy. V momente, keď vstúpia do svojho virtuálneho vedomia, sú schopní upravovať svoje spomienky a pôsobia ako v bezvedomí. Hoci sa mnohí ľudia tejto technológie zľakli, ide v skutočnosti len o premyslenú marketingovú kampaň na novú sériu seriálu Black Mirror.
O vývoj čipu sa mala postarať spoločnosť TCKR Systems, ide však o fiktívnu firmu práve zo spomínaného seriálu, ktorá slúžila na prepojenie reálneho a digitálneho sveta. Marketing seriálu takýmito spôsobmi tvorcovia povýšili na skutočne vysokú úroveň.
@milliebholt Is this a nubbin?
♬ original sound - Millie
Ako informuje portál Indy100, reklamy na čip Nubbin sa objavili na TikToku, YouTube a dokonca aj na billboardoch, pričom do kampane boli zapojení známi influenceri a celebrity.
@viralvibessssssss This is shocking 😮 New technology goes viral NUBBIN - GAME WORLD #viral #nubbin#fyp#tech#game ♬ suono originale - ViralVibes
Čip má zohrávať kľúčovú úlohu v nadchádzajúcej siedmej sérii seriálu Black Mirror, ktorá sa na Netflixe objaví už 10. apríla. Britský sci-fi seriál odhaľuje v každej svojej epizóde temné stránky moderných technológií a ich vplyv na spoločnosť.