Tohtoročný slogan znie „Darujme si dobrotu.“
Ikonická vianočná reklama od Kofoly, ktorá sa už niekoľko rokov vysiela tradične v predvianočnom období, je späť. Tentokrát však aj s novým záverom. Po legendárnej scénke s diviakom nasleduje animovaný klip, ktorý nesie milé posolstvo. Jeho hlbší význam opísala manažérka Kofoly – Nikola Thomson.
V krátkom závere sú dve prasiatka. Jedno z nich túži zjesť to, čo visí na vrchole stromčeka. Spoločne s druhým sa im podarí jedlo zhodiť a následne si ho spoločne vychutnajú. „Tieto Vianoce si darujme dobrotu,“ hovorí slogan na konci.
Prasiatka sa v klipe objavili už minulý rok, no mali iný príbeh. Manažérka Thomson vysvetľuje, že aj tento rok sa držali toho, že Kofola je o láske.
„Vianočnou kampaňou chce Kofola inšpirovať ľudí k šíreniu dobra a ku konaniu malých skutkov od srdca, ktoré nie sú len o veľkých gestách, ale aj o malých skutkoch ľudskej láskavosti, ktorými môžeme urobiť radosť iným,“ vysvetľuje význam reklamy Thomson. Aj tento rok sa môžeš tešiť na limitovanú edíciu príchute obľúbeného nápoja. Počas týchto Vianoc si vychutnáš Kofolu s príchuťou Marlenky.