Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Refresher Slovensko
Otvoriť v aplikácii Refresher
Stiahnuť
X
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
dnes 27. novembra 2024 o 15:05
Čas čítania 0:40
Radoslava Juračková

Legendárna vianočná reklama od Kofoly je späť, má však úplne nový záver. Odkazuje na šírenie dobra

ZAUJÍMAVOSTI KOFOLA REKLAMY A MARKETING VIANOCE
Uložiť Uložené

Tohtoročný slogan znie „Darujme si dobrotu.“

Ikonická vianočná reklama od Kofoly, ktorá sa už niekoľko rokov vysiela tradične v predvianočnom období, je späť. Tentokrát však aj s novým záverom. Po legendárnej scénke s diviakom nasleduje animovaný klip, ktorý nesie milé posolstvo. Jeho hlbší význam opísala manažérka Kofoly – Nikola Thomson. 

V krátkom závere sú dve prasiatka. Jedno z nich túži zjesť to, čo visí na vrchole stromčeka. Spoločne s druhým sa im podarí jedlo zhodiť a následne si ho spoločne vychutnajú. „Tieto Vianoce si darujme dobrotu,“ hovorí slogan na konci.

Prasiatka sa v klipe objavili už minulý rok, no mali iný príbeh. Manažérka Thomson vysvetľuje, že aj tento rok sa držali toho, že Kofola je o láske.

„Vianočnou kampaňou chce Kofola inšpirovať ľudí k šíreniu dobra a ku konaniu malých skutkov od srdca, ktoré nie sú len o veľkých gestách, ale aj o malých skutkoch ľudskej láskavosti, ktorými môžeme urobiť radosť iným,“ vysvetľuje význam reklamy Thomson. Aj tento rok sa môžeš tešiť na limitovanú edíciu príchute obľúbeného nápoja. Počas týchto Vianoc si vychutnáš Kofolu s príchuťou Marlenky. 

Domov
Zdieľať
Diskusia