Boj o tisíce eur, lásku či talentové súťaže. Toto sú najväčšie prepadáky z dielne slovenských televízi.
Slovenská produkcia už roky pripravuje rôzne reality šou, ktoré bavia celý národ, a to aj dlhé roky po ich odvysielaní vďaka rôznym nesmrteľným zostrihom. Kým niektoré z nich majú posolstvo a diváci si ich zamilovali, nájdu sa medzi nimi aj také, ktoré sú sprchou bizáru a diváci ich patrične aj ohodnotili.
Dnes sme si posvietili na to, ktoré reality šou z dielne slovenských televízií hodnotia diváci na ČSFD ako najhoršie.
10. miesto: Hotel Paradise
Hodnotenie divákov: 10,5 %
Reality šou z roku 2013, ktorá preslávila Zuzanu Plačkovú či Nelu Slovákovú. Skupina odvážlivcov vycestovala do Dominikánskej republiky a ich úlohou bolo tvoriť vo vile páry. Víťazná dvojica si odniesla výhru 50-tisíc eur.
9. miesto: Superstar 2013
Hodnotenie divákov: 10,3 %
Tretia séria česko-slovenskej speváckej šou sa umiestnila medzi poslednými priečkami aj napriek tomu, že formát súťaže je dlhodobo veľmi obľúbený. Divákom sa zdala táto séria nudná, prekážala im porota a problém mali aj s moderátormi.
8. miesto: Talentmánia
Hodnotenie divákov: 9,6 %
Ani ďalšia talentová šou, ktorá vznikla v koprodukcii s Českom, nezožala na našom trhu úspech. Súťažiaci v šou prezentovali svoj talent, ktorý hodnotila porota v zoskupení Zdeněk Troška, Alena Šeredová, Adela Banášová a Pavol Habera.
7. miesto Noc v raji
Hodnotenie divákov: 7 %
Séria, ktorá plynule nadväzuje na Hotel Paradise, dokumentovala život vo vile „of record“. Diváci mohli sledovať štipľavé momenty, ktoré sa nedostali na televízne obrazovky.
6. miesto: Zlatá maska
Hodnotenie divákov: 5,8 %
Adaptácia zahraničnej šou, ktorá má za hranicami veľký úspech, zožala u nás len kritiku. Šou spočívala v tom, že známe osobnosti v maskách spievali rôzne známe piesne a úlohou hviezdnej poroty bolo zistiť, kto sa skrýva za šialeným kostýmom.
5. miesto Big Brother
Hodnotenie divákov: 4,9 %
V roku 2005 prišla Markíza so šou Big Brother, ktorá spočívala v tom, že skupina ľudí musela žiť určitý čas v spoločnom priestore. Po takmer 20 rokoch šou minulý rok obnovili a v rebríčku popularity svoje skóre príliš nezvýšila.
4. miesto: Pláž 33
Hodnotenie divákov: 4,0 %
Účastníci tejto šou museli pre výhru 33-tisíc eur namáhavo fyzicky pracovať na bratislavskej pláži. Popri práci sa medzi nimi vytvárali zaujímavé vzťahy a intrigy.
3. miesto: Nevesta pre milionára
Hodnotenie divákov: 3,7 %
Prvotina Ruže pre nevestu sa na Markíze vysielala už v roku 2006. Skupina dievčat bojovala o srdce jedného muža – milionára Honzíka Novotného.
2. miesto: Hypnoshow
Hodnotenie divákov: 2,4 %
Zábavnú šou moderoval Dano Dangl. Spočívala v tom, že účinkujúcich uviedol hypnotizér do hypnózy a následne ich dirigoval rôznymi pokynmi. Pre tých úspešných bola pripravená finančná výhra.
1. miesto: Veštiareň
Hodnotenie divákov: 1 %
Šou, v ktorej ľudia s „nadprirodzenými“ schopnosťami predpovedali budúcnosť tým, ktorí sa rozhodli zavolať na spoplatnenú linku, zdôveriť sa so svojimi problémami a zistiť, čo ich čaká.