Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Vyskúšaj REFRESHER+ len za 1 €
5. apríla 2024, 14:41
Čas čítania 1:46
Radoslava Juračková

Toto sú najhoršie slovenské reality šou všetkých čias: preslávili Plačkovú, vystupovala v nich aj Adela Vinczeová

FILMY A SERIÁLY REALITY ŠOU REBRÍČKY SLOVENSKÝCH FILMOV SLOVENSKO
Uložiť Uložené

Boj o tisíce eur, lásku či talentové súťaže. Toto sú najväčšie prepadáky z dielne slovenských televízi.

Slovenská produkcia už roky pripravuje rôzne reality šou, ktoré bavia celý národ, a to aj dlhé roky po ich odvysielaní vďaka rôznym nesmrteľným zostrihom. Kým niektoré z nich majú posolstvo a diváci si ich zamilovali, nájdu sa medzi nimi aj také, ktoré sú sprchou bizáru a diváci ich patrične aj ohodnotili.

Dnes sme si posvietili na to, ktoré reality šou z dielne slovenských televízií hodnotia diváci na ČSFD ako najhoršie.

Odporúčané
Profesionálny striptér, raper či známa influencerka. Čo dnes robia účastníci šou Hotel Paradise? Profesionálny striptér, raper či známa influencerka. Čo dnes robia účastníci šou Hotel Paradise? 13. januára 2020, 14:27

10. miesto: Hotel Paradise

Hodnotenie divákov: 10,5 %

Reality šou z roku 2013, ktorá preslávila Zuzanu Plačkovú či Nelu Slovákovú. Skupina odvážlivcov vycestovala do Dominikánskej republiky a ich úlohou bolo tvoriť vo vile páry. Víťazná dvojica si odniesla výhru 50-tisíc eur.

9. miesto: Superstar 2013

Hodnotenie divákov: 10,3 %

Tretia séria česko-slovenskej speváckej šou sa umiestnila medzi poslednými priečkami aj napriek tomu, že formát súťaže je dlhodobo veľmi obľúbený. Divákom sa zdala táto séria nudná, prekážala im porota a problém mali aj s moderátormi.

8. miesto: Talentmánia

Hodnotenie divákov: 9,6 %

Ani ďalšia talentová šou, ktorá vznikla v koprodukcii s Českom, nezožala na našom trhu úspech. Súťažiaci v šou prezentovali svoj talent, ktorý hodnotila porota v zoskupení Zdeněk Troška, Alena Šeredová, Adela Banášová a Pavol Habera.

Talentmánia
Zdroj: TV Markíza

7. miesto Noc v raji

Hodnotenie divákov: 7 %

Séria, ktorá plynule nadväzuje na Hotel Paradise, dokumentovala život vo vile „of record“. Diváci mohli sledovať štipľavé momenty, ktoré sa nedostali na televízne obrazovky.

noc v raji
Zdroj: archív TV JOJ

6. miesto: Zlatá maska

Hodnotenie divákov: 5,8 %

Adaptácia zahraničnej šou, ktorá má za hranicami veľký úspech, zožala u nás len kritiku. Šou spočívala v tom, že známe osobnosti v maskách spievali rôzne známe piesne a úlohou hviezdnej poroty bolo zistiť, kto sa skrýva za šialeným kostýmom.

Odporúčané
Čo dnes robia finalisti prvej série Big Brother? Karolína si žije dubajský sen, Bryndza odišiel z Hollywoodu a Pinzo pije kávu Čo dnes robia finalisti prvej série Big Brother? Karolína si žije dubajský sen, Bryndza odišiel z Hollywoodu a Pinzo pije kávu 14. decembra 2023, 14:30

5. miesto Big Brother

Hodnotenie divákov: 4,9 %

V roku 2005 prišla Markíza so šou Big Brother, ktorá spočívala v tom, že skupina ľudí musela žiť určitý čas v spoločnom priestore. Po takmer 20 rokoch šou minulý rok obnovili a v rebríčku popularity svoje skóre príliš nezvýšila.

Big Brother
Zdroj: TV Markíza (Big Brother)

4. miesto: Pláž 33

Hodnotenie divákov: 4,0 %

Účastníci tejto šou museli pre výhru 33-tisíc eur namáhavo fyzicky pracovať na bratislavskej pláži. Popri práci sa medzi nimi vytvárali zaujímavé vzťahy a intrigy.

3. miesto: Nevesta pre milionára

Hodnotenie divákov: 3,7 %

Prvotina Ruže pre nevestu sa na Markíze vysielala už v roku 2006. Skupina dievčat bojovala o srdce jedného muža – milionára Honzíka Novotného.

nevesta pre milionára
Zdroj: TV Markíza

2. miesto: Hypnoshow

Hodnotenie divákov: 2,4 %

Zábavnú šou moderoval Dano Dangl. Spočívala v tom, že účinkujúcich uviedol hypnotizér do hypnózy a následne ich dirigoval rôznymi pokynmi. Pre tých úspešných bola pripravená finančná výhra.

1. miesto: Veštiareň

Hodnotenie divákov: 1 %

Šou, v ktorej ľudia s „nadprirodzenými“ schopnosťami predpovedali budúcnosť tým, ktorí sa rozhodli zavolať na spoplatnenú linku, zdôveriť sa so svojimi problémami a zistiť, čo ich čaká.

Veštiareň
Zdroj: TV Markíza (Veštiareň)
Domov
Zdieľať
Diskusia