Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
7. februára 2023 o 14:30
Čas čítania 6:35
Tímea Krauszová

Oplatí sa ti kúpiť kozmetiku známych celebrít? Kým Rihanna uspela, Brada Pitta prosia, aby prestal vyrábať predražené krémy

MÓDA KOZMETICKÉ ZNAČKY KOZMETIKA A STAROSTLIVOSŤ O KOŽU
Uložiť Uložené

Pomaly každá veľká celebrita už má vlastnú kozmetickú značku. Prečo ich vývojári žiadajú, aby s tým prestali, a stoja vôbec značky Brada Pitta či Millie Bobby Brown za tie peniaze?

Ledva stíhame udržať si prehľad o tom, ktoré celebrity už predstavili vlastnú kozmetiku. Musíme spomenúť Jareda Leta, Ciaru, Kate Moss, Pharella Williamsa, Aliciu Keys či Idrisa Elbu. Dlhšie fungujúce značky majú Kim Kardashian, Rihanna, Selena Gomez, Hailey Bieber či Millie Bobby Brown, mnohé z nich zoženieš v slovenských alebo českých drogériách. Vlastnú kozmetiku má už aj česká speváčka Monika Bagárová.

Niektoré sú cenovo veľmi dostupné, iné sa zaradili do kategórie luxusnej kozmetiky. Produkty Jennifer Lopez sa začínajú na 30 eurách, produkty Brada Pitta nezoženieš za menej ako 70 eur (kompletná rutina ťa vyjde na viac ako 500 eur). Malé značky majú pocit, že celebritné produkty ich dlhoročnú snahu, výskum a vývoj úplne zatienili. Ľudia si zas nie sú istí, či nejaká speváčka alebo herec dokážu vyprodukovať krém, ktorý fakt stojí za tie peniaze. 

Prečítaj si, ako zrejme tieto značky vznikli a prečo je možné, že hype okolo nich čoskoro utíchne.

Skúšame procedúry aj produkty, rozprávame sa s ľuďmi z oblasti biznisu s krásou a sledujeme najnovšie trendy v skincare aj mejkape. Klikni sem pre viac obsahu o kozmetike.

Milý Brad Pitt, prosíme, prestaň, odkázali hercovi malé značky

Vrece s celebritnou kozmetikou sa roztrhlo pred niekoľkými rokmi. Zlomový okamih nastal zrejme v septembri 2022, keď svoju kozmetickú značku predstavil Brad Pitt. Jeho produkty Le Domaine stoja stovky eur a experti aj laici spoločne kritizovali najmä fakt, že Pitt predtým o záľube v kozmetických produktoch nikdy nehovoril. 

Odporúčané
Obľúbené babské rady a domáce kozmetické triky za pár centov: ktoré skutočne fungujú a čomu sa podľa odborníčky radšej vyhnúť? Obľúbené babské rady a domáce kozmetické triky za pár centov: ktoré skutočne fungujú a čomu sa podľa odborníčky radšej vyhnúť? 13. júla 2024 o 9:30

Zakladateľky kozmetických značiek, ale aj kozmetickí chemici a chemičky svorne a hlučne prejavovali svoje pocity voči celebritám, ktoré si so všetkými svojimi zdrojmi a fanúšikmi len tak „napochodovali“ do priemyslu s krásou.

Oscarový herec podľa nich nemá dostatok vzdelania alebo vedomostí a mnohé komentáre to označovali ako dôvod, prečo mu nedôverujú. Päť menších značiek dokonca spísalo aj otvorený list adresovaný Pittovi (ale aj jeho celebritným „kolegom a kolegyniam“). V ňom ho požiadali, aby s podnikaním v oblasti krásy rovno prestal. Chemik a vývojár kozmetiky Kevin James Bennett jeho prvú verziu zverejnil v plnom znení na svojom Instagrame.

 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Kevin James Bennett (@kjbennettbeauty)

Kozmetika nie je merch

Pridaj sa do klubu REFRESHER+
Základné
5 €
Účtuje sa raz za 4 týždne
1,25 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Menej reklám
150 kreditov každé 4 týždne na nákup benefitov
Ročné - 17 %
60 € 50 €
Účtuje sa raz za rok
0,96 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Úplne bez reklám
2 000 kreditov ihneď na nákup benefitov
Zdieľanie článkov kamošom
Všetky možnosti predplatnéhoMám zľavový kód
Dokončením súhlasím s pravidlami a podmienkami portálu Refresher.
Pridaj sa do klubu REFRESHER+

Čo sa dozvieš po odomknutí?

  • Čo si o kvalite celebritných značiek myslí majiteľka úspešnej slovenskej kozmetiky.
  • Ako zrejme vznikla myšlienka vyrábať kozmetiku pod značkou s menom celebrity.
  • Koľko značiek sa ešte na trh „zmestí“ a či je ošiaľ s kozmetikou osobností na konci.
  • Ako vlastne vzniká kozmetika a či je možné, že tá celebritná je nekvalitná.
Dočítať článok
Máš už predplatné?
Prihlásiť sa
Dočítať článok
Poslať sms
Pošli SMS na 8877 s textom CLANOK 129617 a dočítaj tento článok.
Cena SMS za otvorenie článku je 3,50 € s DPH. Ako to funguje?
Odomknúť cez SMS
Tento článok
Poslať sms Ako to funguje?
Všetky články na mesiac
🤩 Len 1,50€ navyše
POSLAŤ SMS Ako to funguje?
Po odomknutí získaš
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Napr.: Bielenie zubov v Dr. Úsmev ZDARMA , Dentálna hygiena v Dr. Úsmev ZDARMA alebo 2 kopčeky zmrzliny od Koun ZDARMA
Zobraziť všetky (9)
Domov
Zdieľať
Diskusia