Významný míľnik sa spoločnosti podarilo prekonať aj vďaka investícii 115 miliónov dolárov z druhého kola financovania Series B.
Rihanna síce len pred pár dňami po dohode s LVMH zatvorila brány módneho domu FENTY, aj napriek tomu má dôvod na radosť. Značka SAVAGE x FENTY z jej širokého portfólia je oficiálne miliardovým obchodom, a to aj vďaka nedávnej investícii vo výške 115 miliónov dolárov z druhého kola financovania Series B.
Spodnú bielizeň SAVAGE x FENTY sme pritom po prvýkrát videli len v roku 2018. Rihanna však dokonale využila dieru na trhu a prakticky okamžite si získala priazeň žien rôznych typov postáv po celom svete.
Tím na čele s Robyn v priebehu minulého roku zaznamenal nárast tržieb o viac ako 200 % a zároveň zvýšil aj svoju VIP členskú základňu o 150 %. Na základe týchto hospodárskych výsledkov by sa mala značka SAVAGE x FENTY stať lídrom na trhu so spodnou bielizňou do roku 2025.