Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tento obsah je PR správa spoločnosti 365.bank.
7. februára 2021, 13:02
Čas čítania 1:36
Sponzorovaný obsah

Riešiš udržateľnosť v šatníku? Pozri si jedinečnú spoluprácu slovenskej banky a ikony medzi teniskami

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Zo spolupráce rozdielnych značiek môže vzniknúť aj takýto funkčný, lokálny produkt.

Niekedy si spojenie dvoch odlišných značiek nedokážeš ani predstaviť. Práve vďaka takémuto spojeniu môže vzniknúť produkt, aký by si inak na pultoch nenašiel. Presne to isté sa stalo aj v prípade priekopníka na poli mobilného bankovníctva 365.bank a výrobcu tenisiek Novesta. Výsledkom je limitovaná kolekcia tenisiek 365 x Novesta, ktorá určite poteší srdce nejedného fanúšika ekologickej, ale aj pohodlnej obuvi.

Prečo práve netradičné spojenie Novesty a mobilnej banky? 365.bank odôvodňuje svoju voľbu veľmi výstižne. „Vďaka svojej bankovej appke a teraz už aj limitovanej kolekcii tenisiek 365 x Novesta, budeme môcť byť s klientmi doslova na každom kroku,“ hovorí  Silvia Wenderlová, šéfka marketingu 365-ky. Podľa jej slov zohral úlohu aj fakt, že ako v prípade banky, tak aj Novesty ide o lokálnu spoločnosť s rovnakými hodnotami v oblasti ekológie, a tiež klientelou. 

365.bank, novesta, tenisky
Zdroj: 365.bank

Tenisky majú špeciálny dizajn v nadčasových farbách Trišesťpäťky a možno ich zakúpiť v dvoch farebných variantoch v e-shope novesta.sk. Ak si klient 365.bank, dostaneš na ne aj 10 % zľavu. V prípade, že nie, máš ďalší dôvod, aby si sa ním stal. Okrem zľavy na tenisky totiž dostaneš celú banku v mobile s rôznymi vychytávkami zadarmo. 

365.bank, tenisky, novesta
Zdroj: 365.bank

Zaujímavosťou, o ktorej si možno nevedel, je aj to, že každý pár tenisiek sa vyrába ručne v továrni, za ktorej základmi stál J. A. Baťa. Tradícia tohto priestoru siaha až do 30. rokov minulého storočia, takže vedz, že v prípade Novesty si určite na správnej adrese.

365.bank, tenisky, novesta
Zdroj: 365.bank

Spolupráce značiek sú veľmi obľúbené

Ako sme spomínali v úvode, podobné spolupráce, ako je spolupráca 365.bank s Novestou, zarezonovali aj vo svete. Napríklad obľúbená služba Spotify sa spojila so značkou Starbucks. Spoločne vytvorili v kaviarňach „hudobný ekosystém“ a streamovali songy. Podobný model využil Spotify aj v spolupráci s Uberom, keď si ľudia mohli vytvoriť soundtrack k svojej jazde a počúvať piesne z vlastného playlistu.

Veľmi obľúbené sú i spolupráce svetových dizajnérov a rôznych módnych značiek. Napríklad pre H & M navrhol kolekciu topánok Alexander Wang, oblečenie zasa Versace či Balmain a mnohí ďalší. V tomto prípade išlo o sprístupnenie inak menej dostupných a exkluzívnych značiek masovému segmentu. Preto išli tieto kúsky doslova na dračku.

365.bank, ľudia, pár
Zdroj: Unsplash.com

Pre dobrú vec sa spojili dokonca aj najväčší fastfoodoví rivali McDonald’s a Burger King. Keďže výťažok z predaja Big Macu putoval deťom s rakovinou, Burger King ohlásil deň bez svojho Whoppera s cieľom povzbudiť ľudí na kúpu konkurenčnej značky.

Ako vidíš, spájanie značiek je vo svete v rámci marketingu veľmi populárne a medzi zákazníkmi sa teší veľkej obľube. Spolupracujú firmy z nesúvisiacich oblastí, no spolupracovať dokáže aj konkurencia. V každom prípade však možno hovoriť o pozitívnych vplyvoch takýchto spoluprác na vnímanie či budovanie značky a v neposlednom rade ovplyvňujú aj nákupné správanie ich zákazníkov.

Domov
Zdieľať
Diskusia