Známy reťazec chce dohnať zameškané po tom, čo si Kaufland vystrelil z Dominiky Cibulkovej.
Mariana Kočnera včera právoplatne odsúdili, a to konkrétne v zmenkovej kauze, v rámci ktorej sa pokúsili s Pavlom Ruskom obrať TV Markíza o 69 miliónov eur. Obaja dostali obzvlášť vysoký trest 19 rokov za mrežami a Kočner aj pokutu 10-tisíc eur.
Na rozhodnutie reagovala okrem politikov aj spoločnosť Lidl, ktorá využila situáciu a pokúsila sa spraviť z aktuálnej témy humorný príspevok po vzore Kauflandu. Tomu sa podarilo zaznamenať obrovský úspech s vtipom o Dominike Cibulkovej, ktorá sa dala prednostne zaočkovať proti koronavírusu.
Lidl v príspevku avizuje zmenu ceny produktov s preklepom, a tak vzniká hláška „pozor zmenka ceny“.
V porovnaní s Kauflandom sa príspevku darí podstatne menej, pre mnohých však ide o úsmevný moment aj kvôli tomu, že reťazce búrajú zabehnuté pravidlá komunikácie a snažia sa zvoliť skôr menej formálny prístup. Lidl si už v minulosti vystrelil aj z legendárneho Slováka zo Zomri, ktorému sa zničil koberec v kúpeľni a potreboval veľkú ihlu.
Rovnako v minulosti zlacnila spoločnosť chlieb po výhre slovenskej hokejovej reprezentácie, keďže mnohí diskutujúci sa hromžia, že nezáleží na tom, ako hokej dopadne, keď chlieb aj tak nezlacnie.