Lidl pohotovo zareagoval na virálne video s pánom, ktorý išiel do galantérie kúpiť veľkú ihlu, pretože sa mu rozje*al koberec v kúpeľni.
Video so Slovákom, ktorému sa rozj**al koberec, videlo už viac ako milión ľudí len na stránke Zomri. Na virálny počin teraz reaguje aj sieť predajní Lidl, ktorá dáva fanúšikom na sociálnej sieti vedieť, že ak sa dostanú do podobnej situácie a budú potrebovať opraviť koberec v kúpeľni, cez e-shop si môžu kúpiť veľkú ihlu alebo pokojne aj nový koberec. Lidl pôvodne spustil online obchod na svoj tovar mimo potravín už pred niekoľkými mesiacmi.
Video vzniklo ešte v pondelok, keď vláda znovu povolila otvorenie niektorých obchodov vrátane galantérií za prísnych hygienických opatrení. Jedným z nich je, že do obchodu môže vstúpiť len jeden človek na 25 metrov štvorcových, kvôli čomu sa začali pred prevádzkami tvoriť dlhé rady. Práve čakanie rozhorčilo hlavného aktéra videa, ktorý je tak už niekoľko dní meme materiálom pre celý slovenský internet.