Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
15. decembra 2020, 7:35
Čas čítania 1:48
Marián Mauik Biel

SIMA, tancujúce škrečky a „polievočku by som si dal“. Toto boli najpopulárnejšie YouTube videá roka 2020 na Slovensku

ZAUJÍMAVOSTI YOUTUBE
Uložiť Uložené

Google tento rok nerobí prehľad najklikanejších YouTube videí. Každá krajina si mohla spraviť svoj rebríček.

Google od roku 2010 robil tradične takzvaný YouTube Rewind, kde vybral tie najobľúbenejšie videá roka z celého sveta a spojil ich do nevšedného klipu. Ich kvalita však postupne klesala a ten z roku 2018 sa stal najmenej populárnym YouTube videom roka. Ani vlaňajší Rewind 2019 sa veľmi nevydaril.

Google vysvetľuje, že tento rok bol iný a nepovažujú za vhodné, aby spravil rebríček top videí pre rok 2020. Dávajú si od Rewindu prestávku. Pritom vzniklo množstvo skvelých videí, ktoré práveže mali veľmi pozitívny nádych a v tejto dobe boli zdrojom optimizmu. Napríklad májový vedecký projekt youtubera Marka Robera, ktorý má viac ako 51 miliónov vzhliadnutí.

 

Regionálne zastúpenia firmy Google sa preto rozhodili urobiť rebríček toho najsledovanejšieho v každej krajine.

Toto sú údaje za Slovensko. Ide o YouTube videá nahrané tento rok pozreté slovenským divákom (alebo ľuďmi so slovenskou IP adresou) rozdelené do dvoch kategórií. Prvou sú nehudobné videá.

Odporúčané
Bayashi je kráľ varenia, ktorý nepovie ani slovo. S natáčaním začal vďaka nešťastnej náhode, dnes zarába milióny Bayashi je kráľ varenia, ktorý nepovie ani slovo. S natáčaním začal vďaka nešťastnej náhode, dnes zarába milióny 15. februára 2024, 12:30

Najviac videní za rok 2020 mala reklama s tancujúcimi škrečkami firmy Dedoles. Už len niekoľko prezretí tomuto videu chýba k okrúhlemu číslu 5 miliónov.

Na druhom mieste je januárová reportáž televíznej stanice JOJ o dopravnej nehode, kde respondent zjavne bol pod vplyvom omamných látok a vznikla už legendárna hláška „polievočku by som si dal“. Nazbieral 1,2 milióna videní.

Domov
Zdieľať
Diskusia