F-Pace vo vyhotovení SVR prešiel rozsiahlou modernizáciou.
Po nedávnej modernizácii modelu F-Pace nám Jaguar predstavuje už aj vrcholný variant SVR. Ten tradične zastupuje to najlepšie, čo automobilka pre športovo strihnuté SUV ponúka. Predné partie sú po novom značne vyzývavejšie a agresívnejšie. Môže za to predovšetkým masívnejší predný nárazník s veľkými otvormi a užšie full-LED svetlomety s grafikou dvojitého písmena J.
Okrem estetickej roviny automobilka uvádza, že nová predná časť je aerodynamickejšia a samotný nárazník lepšie zabezpečuje chladenie bŕzd a motora. Pri pohľade z profiluv vidno veľké, až 22" disky kolies, zatiaľ čo dozadu dali nový nárazník. Jeho súčasťou je výrazný difúzor a štvorica koncoviek výfuku. Nepatrne sa zmenila aj grafika zadných LED-kových svetiel.
Zásadne zmodernizovali aj kokpit. Ten dostal značne vynovenú palubnú dosku, ktorej centrom je úplne nový, až 11,4" dotykový displej s HD rozlíšením. Jeho vnútro tvorí nový infotainment Pivi Pro, ktorý automobilka postupne zavádza do všetkých noviniek. Nový je aj volič automatickej prevodovky, digitálne budíky, karbónové dekóry či športové sedadlá.
Auto poháňa 5-litrový osemvalec preplňovaný kompresorom. Jeho výkon je 410 kW / 550 koní a 700 Nm, čo je o 20 Nm viac než doteraz. 8-stupňový automat Quickshift posúva silu na všetky štyri kolesá.
Nové SVR-ko má vďaka novému systému riadenia a aktívnemu zadnému diferenciálu zaručiť citeľne lepšiu ovládateľnosť a zároveň ponúknuť aj lepšie rýchlostné parametre. Akceleráciu z 0 na 100 km/h tak najsilnejší F-Pace zvládne za rovné 4 sekundy (zlepšenie o 0,3 s), zatiaľ čo maximálna rýchlosť sa posunula z 283 na 286 km/h. Jaguar vynovil aj brzdový systém, ktorý má zabezpečiť ostrejší a efektívnejší nástup sily.
Britský výrobca si nový F-Pace SVR cení na necelých 78-tisíc libier, na slovenskom trhu zatiaľ cena modernizovaného vyhotovenia stanovená nebola.