Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Piatok 25. 9. 2020 meniny má Vladislav, Vladislava

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Sponzorovaný obsah

Tento obsah je sponzorovaný obsah spoločnosti Digitálna univerzita.

Čo je sponzorovaný obsah?

Inzerent dodal podklady ku článku, definoval, čo má článok obsahovať a komunikovať, text písal na základe zadania niekto z Refresheru.

Zaujímavosti
0
Inzercia
7. september 2020, 9:59
Čas čítania: 2:26
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Chcel by si robiť marketing pre firmy ako Footshop či adidas? Táto škola ťa na to pripraví

Digitálna Univerzita opäť prináša zvučné marketingové mená a skúsených lektorov z praxe.

Inzercia
7. september 2020, 9:59
Čas čítania: 2:26
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Online marketing a reklama sú už niekoľko rokov veľmi atraktívnymi pracovnými oblasťami, predovšetkým medzi mladými. Niet sa čomu čudovať. Dynamicky sa vyvíjajúca oblasť reklamy a marketingu ponúka nielen veľa pracovných príležitostí, ale aj flexibilitu, kreatívu a kariéru v pobočkách svetových firiem so zvučnými firmami. A ak aj ty patríš k tým, ktorí túžia pracovať pre marketing firiem ako sú Footshop či adidas, určite čítaj ďalej.

 

Chcel by si robiť marketing pre firmy ako Footshop či Adidas? Táto škola ťa na to pripraví
Zdroj: Unsplash

Vzdelanie či prax? Poznáme miesto, kde nájdeš oboje

Bez ohľadu na to, či si začiatočník, senior marketér, alebo podnikateľ, na to, aby si sa presadil vo svete reklamy a marketingu potrebuješ vzdelanie v danom odbore. A práve to býva často pri mladých ľuďoch kameňom úrazu...To si však uvedomujú nielen uchádzači o takúto prácu, ale našťastie aj Digital Marketing Club, ktorý sa už 9 rokov venuje praktickému vzdelávaniu marketérov a podnikateľov. A práve ten ti teraz prináša aj Digitálnu Univerzitu plnú skúsených lektorov a praxe, ktorá ti pomôže v ceste za svojou vysnívanou kariérou. 

Čo je Digitálna Univerzita?

Digitálna Univerzita je komplexný vzdelávací program prepojený s prácou na reálnych projektoch pod dohľadom osobných mentorov.

 

Jednoducho povedané, je to vzdelávací program, po absolvovaní ktorého si budeš môcť povedať, že online marketingu naozaj rozumieš. Autori tohto projektu sa inšpirovali aktuálnymi trendmi v zahraničí a oslovili najlepších expertov z praxe. Kurz je komplexný a za pol roka si v ňom študent osvojí 26 tém z online marketingu.

 

Chcel by si robiť marketing pre firmy ako Footshop či Adidas? Táto škola ťa na to pripraví
Zdroj: Digitálna univerzita

Ako to prebieha a čo sa naučíš?

Ak sa rozhodneš posunúť svoje skills v digitálnom marketingu na vyšší level máš dve možnosti. Vzdelávať sa môžeš osobne, alebo online formou priamo z domu. Štúdium začína od októbra a prihlásiť naň sa môžeš TU. Do konca februára sa môžeš každú sobotu tešiť na 16 prednášok z 9 špecializácii digitálneho marketingu, vďaka ktorým sa zorientuješ v problematike a získaš potrebný prehľad. 

 

16 tém digitálneho marketingu, v ktorých sa vzdeláš počas univerzity:
  • 1. Prehľad v online marketingu
  • 2. Budovanie brandu
  • 3. Tvorba webu a e-shopu
  • 4. Google Analytics
  • 5. SEO
  • 6. PPC kampane
  • 7. Sociálne siete
  • 8. Content marketing
  • 9. Copywriting
  • 10. Videomarketing
  • 11. User experience
  • 12. Email marketing
  • 13. Marketingové nástroje
  • 14. Kreativita v marketingu
  • 15. Stratégia a plánovanie
  • 16. Softskills v marketingu

 

V marci si vyberieš špecializáciu, ktorá ťa najviac zaujala a v tejto oblasti budeš pracovať na svojom projekte alebo podnikaní. Po mesiaci skonzultuješ v malej skupine svoj projekt s mentorom a po úspešnej realizácii projektu ťa v apríli čaká záverečná skúška formou online testu. A samozrejme, hneď potom ako ju úspešne zložíš, získaš zaslúžený certifikát!

 

„Štúdium na Digitálnej Univerzite rozšíri vedomosti komukoľvek, kto sa komplexne zaujíma o online marketing. Program odporúčam všetkým marketingovým nováčikom, ktorí chcú napríklad rozvinúť svoj vlastný projekt  alebo získať novú prácu,“ hovorí absolventka programu Adela Strimbeanu.

 

Chcel by si robiť marketing pre firmy ako Footshop či Adidas? Táto škola ťa na to pripraví
Zdroj: Printscreen

24 skúsených lektorov

 

Praktické a teoretické skúsenosti, ale nie sú jediné, na čo sa môžeš tešiť v Digitálnej Univerzite. Okrem nich získaš aj kontakt na skúsených lektorov, ktorí ťa budú viesť svojimi prednáškami a ktorí ti umožnia nahliadnuť do sveta reklamy a marketingu. Už teraz sa môžeš tešiť napríklad na Petra Šeba z PS:Digital, Filipa Kunu - riaditeľa STROSSLE Slovensko, či Kamila Aujeského - zakladateľa samsiDigital a mnoho ďalších zvučných mien zo slovenskej reklamy a marketingu. Hlavným partnerom Digitálnej Univerzity je spoločnosť O2.

 

Lektori
LektoriZdroj: Digitálna Univerzita

Bonusy navyše 

A aby si sa vzdelával a odborne napredoval aj po absolvovaní tohto polročného kurzu, Digitálna Univerzita ti prináša ako bonus aj free webhosting, prístup do digitálnej knižnice, networkingové akcie so spíkrami, zľavy na parterské podujatia či life koučing a mnoho ďalších výhod. 

 

 

Za spomenutie na záver učite stojí aj fak, že Digital Marketing Club, ktorý organizuje Digitálnu Univerzitu, získal na prestížnej súťaži Digital Pie ocenenie Digital Special Award za výnimočný prínos vo vzdelávaní na Slovensku a za progresívne a inovatívne metódy sa stal aj členom SAPIE (Slovenská aliancia pre inovatívnu ekonomiku).

 

Tak na čo ešte čakáš? Urob krok vpred v svojej kariére a perspektívnej budúcnosti. Registrácia je otvorená len do 20. septembra, tak sa poponáhľaj!

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: Unsplash Tagy: reklama, online, digital, marketing, kurz, online marketing, školenie
Ohodnoť článok
0
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.