Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Pondelok 30. 11. 2020 meniny má Ondrej, Andrej

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
3
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Osobnosti - Zahraničné
3
Daniel Mikolášik
12. august 2020, 18:03
Čas čítania: 0:57
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Billie Eilish v emotívnej reklame od Telekomu búra stereotypy o mladej generácii. Máme obrovský potenciál, odkazuje

Podľa speváčky dokáže mladá generácia využívať technológie na veľké veci.

Daniel Mikolášik
12. august 2020, 18:03
Čas čítania: 0:57

Telekom postavil v novej globálnej kampani do hlavnej úlohy speváčku Billie Eilish, ktorá búra stereotypy o mladých ľuďoch. V emotívnej reklame so silnou myšlienkou poukazuje na potenciál a úspechy, ktoré mladí ľudia dosahujú práve vďaka moderným technológiám.

 

Cieľom kampane, ktorá symbolicky odštartuje na Medzinárodný deň mládeže (12. august), je búranie zaužívaných negatívnych stereotypov o tom, ako ľudia z Generácie Z používajú moderné technológie. Ako napríklad, že s nimi len nezmyselne márnia svoj čas.

 

 

Stredobodom novej kampane sa preto stali inšpiratívne príbehy o tom, ako mladá generácia využíva technológie v prospech celej spoločnosti.

 

„Sme generácia s obrovským potenciálom. Už dnes robíme obrovské množstvo úžasných vecí a to ešte len začíname,“ uviedla ambasádorka projektu Billie Eilish.

 

 
„Chceme poskytnúť Generácii Z priestor a platformu na to, aby svetu ukázali, ako využívajú silu technológií v prospech všetkých,“ uviedol Ondro Mikuš, senior špecialista online marketingu Telekom. „Práve vďaka spolupráci s Billie Eilish a ľuďom v celej skupine Deutsche Telekom chceme poukázať na obrovský potenciál mladých ľudí,“ doplnil Mikuš.  

 

Podľa výsledkov výskumu, ktorý pre skupinu Deutsche Telekom realizovala agentúra Kantar v Nemecku, Maďarsku, Poľsku a Veľkej Británii, mladí Európania vo veku 16-25 rokov vidia v moderných technológiách veľký potenciál.

 

Až 86% opýtaných uviedlo, že im technológie uľahčujú spojenie s online komunitami s podobnými záujmami. Až 75 % z nich považuje sociálne siete za dôležitý nástroj na vymedzenie sa voči nespravodlivosti.


Dokonca aj predtým, ako bolo vplyvom aktuálnej situácie školstvo nútené presunúť sa do online prostredia, až 93 % mladých ľudí uviedlo, že považujú moderné technológie za dôležitý nástroj pre vzdelávanie a osobný rozvoj.

 

Billie Eilish v emotívnej reklame od Telekomu búra stereotypy o mladej generácii. Máme obrovský potenciál, odkazuje
Zdroj: Telekom
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: Telekom Tagy: reklama, telekom, Billie Eilish
Ohodnoť článok
9
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
News
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.