Podľa speváčky dokáže mladá generácia využívať technológie na veľké veci.
Telekom postavil v novej globálnej kampani do hlavnej úlohy speváčku Billie Eilish, ktorá búra stereotypy o mladých ľuďoch. V emotívnej reklame so silnou myšlienkou poukazuje na potenciál a úspechy, ktoré mladí ľudia dosahujú práve vďaka moderným technológiám.
Cieľom kampane, ktorá symbolicky odštartuje na Medzinárodný deň mládeže (12. august), je búranie zaužívaných negatívnych stereotypov o tom, ako ľudia z Generácie Z používajú moderné technológie. Ako napríklad, že s nimi len nezmyselne márnia svoj čas.
Stredobodom novej kampane sa preto stali inšpiratívne príbehy o tom, ako mladá generácia využíva technológie v prospech celej spoločnosti.
„Sme generácia s obrovským potenciálom. Už dnes robíme obrovské množstvo úžasných vecí a to ešte len začíname,“ uviedla ambasádorka projektu Billie Eilish.
„Chceme poskytnúť Generácii Z priestor a platformu na to, aby svetu ukázali, ako využívajú silu technológií v prospech všetkých,“ uviedol Ondro Mikuš, senior špecialista online marketingu Telekom. „Práve vďaka spolupráci s Billie Eilish a ľuďom v celej skupine Deutsche Telekom chceme poukázať na obrovský potenciál mladých ľudí,“ doplnil Mikuš.
Podľa výsledkov výskumu, ktorý pre skupinu Deutsche Telekom realizovala agentúra Kantar v Nemecku, Maďarsku, Poľsku a Veľkej Británii, mladí Európania vo veku 16-25 rokov vidia v moderných technológiách veľký potenciál.
Až 86% opýtaných uviedlo, že im technológie uľahčujú spojenie s online komunitami s podobnými záujmami. Až 75 % z nich považuje sociálne siete za dôležitý nástroj na vymedzenie sa voči nespravodlivosti.
Dokonca aj predtým, ako bolo vplyvom aktuálnej situácie školstvo nútené presunúť sa do online prostredia, až 93 % mladých ľudí uviedlo, že považujú moderné technológie za dôležitý nástroj pre vzdelávanie a osobný rozvoj.