So Zarou má toho OfF-White v dnešnej dobe spoločné viac, než by sa na prvý pohľad zdalo.
Rok 2020 sa ešte len rozbieha, no už teraz je jasné, že Off-White bude opäť najpopulárnejšou značkou. O jej takmer nedotknuteľnom statuse sa hovorí už dlhšiu dobu. Len málokto však vie, čo naozaj stálo za jej úspechom. To, že Virgil Abloh je blízky priateľ Kanyeho Westa a že značka tým pádom od prvého momentu využívala najvyššiu úroveň influencer marketingu je síce jasné, no ozajstný módny brand sa nedá vybudovať len cez Instagram.
Na založenie Off-White potreboval Virgil investorov, partnerov a v prvom rade poriadnu infraštruktúru, ktorú si na rozdiel od Kanyeho neplánoval budovať na vlastnú päsť. S prosbou o pomoc sa obrátil na svojich kamošov z módneho priemyslu. V podstate ale stačilo zájsť za Marcelom Burlonom, ktorý Virgila zoznámil so svojmi investormi a Off-White bolo zrazu nažive.
- Kto vlastní značku Off-White
- Ako sa zmenilo jej fungovanie v priebehu uplynulých rokov
- Prečo by sa z Off-White mohla onedlho stať fast-fashion
- Či vzniknú v blízkej dobe ďalšie giganty ako Off-White
Hlavnou osobou, ktorá stála za premenou Virgilovej vízie na realitu sa stal jeden zo spoluzakladateľov holdingovej spoločnosti New Guards Group, Davide De Giglio. Ten svojho času pomohol rozbehnúť vlastný brand aj už spomínanému Marcelovi Burlonovi a s Off-White mal podobný plán. Virgilovi tak okrem počiatočného kapitálu zabezpečil najlepšie materiály, firmy na potlač textilu a talianske továrne na výrobu oblečenia. Jediné, o čo sa mal Virgil so svojim tímom starať boli samotné dizajny oblečenia.
Predal Virgil Off-White?
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Ako je to s predajom Off-White
- Ako chce Farfetch dobehnúť majiteľov luxusných značiek LVMH a Kering
- Či hrozí vznik luxusnej fast-fashion alebo už de facto existuje
- Ako je možné, že diela Virgila Abloha sa už dostávajú do výpredajov a čo to môže znamenať pre značku