Cieľom spoločnosti Hafod Hardware je zanechať odkaz, aby sme si aj my užili Vianoce ako za čias, keď sme boli malí.
Medzi najlepšie reklamy týchto Vianoc môžeme zaradiť aj tú od spoločnosti Hafod Hardware, ktorá sa zameriava na predaj príslušenstva do domácnosti.
Autor podľa Sky News minul na tento spot len približne 120 eur, keďže jediným nákladom bol kameraman. Majiteľ waleského rodinného podniku obsadil do dvojminútovej reklamy svojho syna a za cieľ si určil odovzdať odkaz, aby sme si všetci sviatky užili, ako keď sme boli deťmi.
Na YouTube ľudia oceňujú veľmi trefný nápad, keďže 2-ročný chlapec vykonáva činnosti ako dospelý zamestnanec, upratuje, predáva, rieši účtovnictvo a dokladá tovar. Na záver dostane podobu dospelého človeka, čím autor vystihol myšlienku staň sa počas týchto Vianoc dieťaťom.
Ide o ďalší dôkaz, že tie najúprimnejšie zábery nemusia stáť desaťtisíce a nevyžadujú si ani náročnú produkciu. Stačí dobrý nápad, úprimného herca a zrodiť sa môže aj taký výsledok, ktorý sa dotkne srdca diváka.