Milá postavička sa stala totálnym hitom internetu, Disney teda vie, ako si od fanúšikov vypýtať ďalšie peniaze.
V novembri odštartovala streamovacia služba Disney+, ktorej hlavným ťahákom je nový seriál Mandalorian zo sveta Star Wars.
Po prvých troch častiach sa stal totálnym hitom a diváci si okamžite obľúbili jednu z hlavných postáv s prezývkou Baby Yoda, alebo presnejšie The Child (dieťa). Ide o "mladého" tvora rovnakého druhu ako bol legendárny Yoda, no keďže sa dej seriálu odohráva až po jeho smrti, je jasné, že to nebude práve najvýznamnejší z majstrov Jedi.
Disney si samozrejme všimlo masovú popularitu memes, gifov a ďalšieho obsahu okolo (v skutočnosti 50-ročného) Baby Yodu, preto neváhalo a svoju obchodnú mašinériu rozkrútilo naplno.
Do svojho oficiálneho obchodu už zaradilo merch, kde túto milo vyzerajúcu postavičku nájdeš na tričkách, hrnčekoch a dokonca aj obale pre iPhone.
Jediným problémom môže byť dostupnosť. Seriál Mandalorian si na Slovensku oficiálne nepozrieš, služba Disney+ totiž zatiaľ v našej krajine dostupná nie je a možno sa to nezmení ani budúci rok.
Podobné je to s merchom a reklamnými predmetmi. Americká verzia Disney Store na naše adresy tovar neposiela a v nemeckom alebo britskom momentálne Baby Yodu nenájdeš. Cestou, ako tričká a hrnčeky získať ešte pred Vianocami, tak môže byť skôr Amazon alebo niektorí individuálni predajcovia.
V zahraničí nájdeš aj kamenné Disney obchody, najbližší oficiálny je však zrejme až v Mníchove alebo Benátkach.