Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
19. novembra 2019, 11:15
Čas čítania 0:00
Richard Balog

V tejto bunde prekonáš aj teploty pod -40 ºC, problém jej nerobí ani čepeľ noža

V tejto bunde prekonáš aj teploty pod -40 ºC, problém jej nerobí ani čepeľ noža
Zdroj: Vollebak
MÓDA MÓDA REFRESHER
Uložiť Uložené

Holandskí dizajnéri svojím najnovším počinom zatieňujú aj oveľa známejších výrobcov na trhu.

Teploty s pribúdajúcim dátumom klesajú čoraz bližšie k bodu mrazu, čo znamená jediné, nákup kvalitnej bundy, ktorá ťa ochráni nielen pred zimou, ale aj pred rôznym typom zrážok. V prípade, že ešte nie si rozhodnutý, dnešným článkom by sme ti mohli pomôcť. 

Odporúčané
Lyžiarske bundy, ktorými nezaboduješ len na zjazdovkách Lyžiarske bundy, ktorými nezaboduješ len na zjazdovkách 19. novembra 2019, 11:30

Ukážeme si totiž kúsok z dielne holandskej značky Vollebak, ktorý podľa opisu tvorcov vydrží až teploty do -40°C. Zatieni tak aj oveľa skúsenejších hráčov na trhu a ako bonus za pozornosť stojí taktiež dizajnová stránka, čo v prípade funkčnej módy nie je pravidlom. 

Bunda, v ktorej prekonáš aj teploty pod -40°C je značky Vollebak a stojí necelých 900 €
Bunda, v ktorej prekonáš aj teploty pod -40°C je značky Vollebak a stojí necelých 900 € Zdroj: Vollebak

Bunda vyrobená z najsilnejších vlákien, aké boli kedy vytvorené, dostala príznačný názov „The Indestructible Puffer“ a problém jej okrem mrazov nerobí napríklad ani čepeľ noža. Konkrétne ide o materiál  „Dyneema“, ktorý je 15-krát odolnejší než oceľ a v danom prípade pokrýva 100 % vonkajšej časti.  Pôvodne bol pritom využívaný na nepriestreľných odevoch či vozidlách a ľudia pracujúci vo vývoji ho posunuli ešte na vyššiu úroveň. 

Obdobné záležitosti avšak nie sú práve najlacnejšou záležitosťou, pričom v tomto prípade suma predstavuje 895 €, čo len potvrdzuje pravidlo. Je to ale pochopiteľný krok zo strany značky, keďže náklady na výrobu budú minimálne priamo úmerné  celkovému získu z predaja. 

Domov
Zdieľať
Diskusia