Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Obsah vznikol v spolupráci so spoločnosťou Freshlabels.
20. októbra 2019 o 17:13
Čas čítania 0:00
Sponzorovaný obsah

Je udržateľnosť len marketingový nástroj na oklamanie verejnosti?

MÓDA
Uložiť Uložené

Navštívili sme pražský Designblok 2019, ktorého ústrednou témou je tentokrát udržateľnosť planéty.

Designblok je obľúbenou medzinárodnou udalosťou, kde sa každoročne stretnú populárne značky, aby predstavili svoje najlepšie dizajnérske projekty. Ani tento rok sme nemohli chýbať a zaujala nás aj samotná ústredná téma udržateľnosti, ktorá v súčasnosti rezonuje po celom svete. Vo veľa prípadoch však zároveň platí, že za z tohto termínu stal marketingový nástroj na pritiahnutie verejnosti. 

Jeden z pracovníčok obľúbeného retailového obchodu Freshlabels sme sa pre to opýtali, akým spôsobom môže človek rozoznať zodpovednejšie značky od tých, ktoré sa snažia zavádzať. 

Zároveň sme vyspovedali aj samotných návštevníkov udalosti na holešovickom Výstavišti, ktorí nám prezradili, čo majú na sebe a podľa čoho si svoj outfit vyberali. Zaujímalo nás, aký je ich pohľad na udržateľnú módu a čo robia s oblečením, ktoré už nenosia. Možno bude pre teba výsledné video inšpiráciou, minimálne sa však dozvieš, ako to na Designbloku 2019 vyzeralo. 

Domov
Zdieľať
Diskusia