V snahe pomôcť tým, ktorí majú problém rešpektovať hlasný detský plač, vymyslela aerolinka naozaj efektívne riešenie.
Japonská aerolinka prichádza s riešením pre všetkých, ktorí vo svojej prítomnosti nestrpia plačúce dieťa, obzvlášť nie na palube lietadla. Od teraz ponúka všetkým pasažierom možnosť pri rezervovaní sedadla vidieť, kde budú umiestnené deti do dvoch rokov, informuje CNN.
Preprava lietadlom je pre mnohých ľudí samá o sebe stresovou záležitosťou. Riešime, ako vo veľkej hale nájsť správne brány, kontroly batožiny, bojíme sa, aby lietadlo nemalo meškanie a keď si konečne sadneme na svoje nie právne najpohodlnejšie miesto, chceme pokoj.
Skoro každý, kto už mal na dlhšom lete možnosť zažiť plačúce dieťa, už pravdepodobne vie, že nie je veľa horších vecí. Práve spánok je totiž jedinou možnosťou, ako nám môže let zbehnúť najrýchlejšie a prenikavý detský plač je zase jeho najväčším nepriateľom.
V niektorých prípadoch sa aj napriek tomu môžu ešte okolnosti zmeniť, napríklad, bude musieť spoločnosť narýchlo vymeniť pokazené lietadlo. Reakcie verejnosti sú zatiaľ zmiešané, obzvlášť samotní rodičia malých detí dostávajú pocítiť, že sú pre ostatných problémom.
Thank you, @JAL_Official_jp for warnings me about where babies plan to scream and yell during a 13 hour trip. This really ought to be mandatory across the board.
— Rahat Ahmed (@dequinix) 24. septembra 2019
Please take note, @qatarairways: I had 3 screaming babies next to me on my JFK-DOH flight two weeks ago. pic.twitter.com/kQYQFIqqCD
Samozrejme, našli sa aj odporcovia tohto nápadu. „Chcem podobnú mapu, aby som sa vyhol takým hlupákom, ktorí nerozumejú, že deti plačú. Obzvlášť vo výške viac ako 6 kilometrov, kde je pre ne zvláštny tlak.“
I'd like a map to avoid people who are such assholes they don't understand that babies cry. Especially when they're 20,000 feet in the air and the pressure is all weird. Get a life.
— Mike Taylor (@miketaylor6895) 26. septembra 2019