GT 63 S 4Matic+ 4-Door Coupé prešlo dodatočnou úpravou.
Zatiaľ čo sa v kuloároch povráva, že športová divízia značky Mercedes-Benz už čoskoro ožíví niekdajšie označenie 73 AMG, ktorým sa bude hrdiť aj 4-dverové GT-čko, o slovo sa hlásí Brabus. Opäť. Nemecký tuningový virtuóz si zobral na mušku práve vrcholný variant GT4-ky a pretvára ho do svojej ideálnej podoby.
Ako sa stalo zvykom, optické zmeny zastrešuje masívny karbónový bodykit. Jeho podstatou sú nádstavce z uhlíkových vlákien – upravený nárazník s dodatočným splitterom, postranné aerodynamické prvky po bokoch karosérie či prepracovaný zadný nárazník so zvýrazneným difúzorom. Všetky detaily boli zabalené do čiernej farby, no a vpredu nechýba ani zdvojené B-čko, ktoré nahrádza trojcípu hviezdu.
Vyzdvihnúť pritom treba úplne nové 21, respektíve 22" karbónové disky Platinum Edition Monoblock Z Platinum Edition, s ktorými sa stretávame vôbec po prvýkrát. Za nimi sa nepochybne skrývajú karbón-keramické brzdy. Brabus následne zapracoval na výfukovom potrubí a podvozku. 4-dverové GT-čko totiž stojí na vzduchovom podvozku Brabus Airmatic Sport, ktorý je možné znížiť o 25 milimetrov. V interiéri veľa zmien nenájdeš. Viac-menej došlo len k zmene niektorých materiálov, zatiaľ čo logá AMG vymenili nápisy Brabus.
To najpodstatnejšie sa odohralo pod kapotou. Základom úpravy je vrcholný variant GT 63 S, ktorý štandardne disponuje už i tak úctyhodným výkonom 470 kW / 639 koní a 900 N. Inžinieri z Brabusu však 4-litrovú V8-čku biturbo patrične vylepšili – PowerXtra B40S-800 kit pridáva väčšie turbodúchadla, vylepšené sanie, chladenie, premapované ECU a vymenené výfukové potrubie. Výsledok? 588 kW / 800 koní a 1000 Nm!
Vďaka tomu dokáže vyše 2-tonové AMG pre štyroch akcelerovať na stovku len za 2,9 sekundy, maximálna rýchlosť je pritom 315 km/h. Poháňané sú samozrejme všetky štyri kolesá, sofistikovaný pohon 4Matic+ však umožňuje v prípade potreby úplne odpojenie prednej nápravy. Na záver dodajme, že o sprevodovanie sa stará 9-stupňová prevodovka AMG Speedshift MCT.