Americká značka pochopila význam e-sports.
Hru League of Legends možno miluješ a možno neznášaš, ale spoločnosť Nike by si očividne našiel v prvej kategórii. Značka sa spojila s populárnou čínskou profesionálnou ligou Leaguef of Legends Pro League (LPL), kde proti sebe bojuje 16 tímov, aby vďaka oficiálnej pozícii sponzora prerazila aj v oblasti elektronických športov.
O tomto kroku sa šepkalo už dlhší čas, Nike v minulosti koketovala s podporovaním niekoľkých individuálnych hráčov, ale úloha sponzora celej ligy značke zaručí vyššiu popularitu najmä v Číne, kde súťaž pôsobí.
Nike začne svoje pôsobenie v e-sports od mája tohto roku, keď League of Legends Pro League čaká veľký turnaj Mid-Season Indivtational. Američania budú pre hráčov vyrábať celé kolekcie oblečenia aj topánok. Spočiatku pôjde o upravené tenisky či odevy na bežné nosenie, ale napokon bude celá liga súťažiť oblečená priamo v dresoch od Nike.
Vďaka zmluve s čínskou ligou samozrejme porastú aj príjmy Nike a samotnej ligy z predaja oblečenia jednotlivých tímov. Ba čo viac, aj vývojári hry League of Legends zo štúdia Riot Games sa hnevať určite nebudú, pretože vďaka americkému gigantovi sa o hre môžu dozvedieť aj ľudia, ktorí o nej nikdy nepočuli.
LPL x Nike
— LPL (@lplenglish) 28. února 2019
Starting from the 2019 Mid-Season Invitational, you can purchase @Nike and LPL esports themed clothing. The LPL team jersey designed by Nike will be unveiled during the 2019 World Championship finals too. So expect more future apparel and sneakers by Nike and the LPL! pic.twitter.com/2QXiKAxHFz