IBM otvára dvere novým zamestnancom prostredníctvom zaujímavej kampane. Ponúka širokú škálu pozícií pre začiatočníkov aj profesionálov.
Z každej strany počúvame, že kvalitných zamestnancov nie je nikdy dosť, s čím bude určite súhlasiť mnoho firiem aj na Slovensku. Nájsť kvalifikovaných a k tomu aj odhodlaných pracovníkov sa pomaly stáva vedou, no z času na čas sa objaví inzerát, ktorý stojí za pozornosť. Tentokrát nás zaujala náborová kampaň IBM, ktorá tvrdí, že každý dream job má svoje muchy. Nie je preto dôležité vyberať si prácu, ale miesto.
V sérii štyroch vtipných videí poukazuje spoločnosť napríklad na to, že baletky by chceli homeoffice, v rámci ktorého by mohli tancovať z domu a kozmonaut by ocenil, keby mohol ísť po práci s kolegami do kina. Od toho je však vzdialený 10-tisíc svetelných rokov. Ideálna nie je ani práca požiarnika, ktorý si nemá čas odskočiť na raňajky či obed do obľúbenej reštaurácie.
Celá kampaň teda prirodzene smeruje k tomu, že žiadne zamestnanie nie je na sto percent ideálne. Zároveň nepriamo vyzdvihuje výhody práce v IBM, takže celkové spracovanie hodnotíme kladne a je fajn vidieť, že si niekto dá záležať aj pri hľadaní nových zamestnancov. Podľa našich informácií hľadá bratislavská pobočka ľudí na mnoho pozícií pre začiatočníkov aj profesionálov a viac sa dozvieš napríklad na ich oficiálnej stránke.
Dávame tiež do pozornosti naše staršie video, v ktorom sa dozvieš, ako to v tejto spoločnosti chodí a čo môžeš od práce v IBM vlastne očakávať.