Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
20. apríla 2018, 21:26
Čas čítania 0:00
Adam Novosad

Keby boli logá úprimné. Najznámejšie spoločnosti sveta by svoj marketing na čisto pravdivých informáciách založiť zrejme nemohli

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Viktor sa nebojí vyprovokovať aj fanúšikov jednotlivých značiek.

Dizajnér a grafik Viktor Hertz sa rád zameriava na úprimnosť. V tomto duchu začal už pred rokmi vymýšľať vtipné slovné hračky a napokon sa dostal až ku logám najslávnejších svetových spoločností. Pri pohľade na jednotlivé logá mu vždy napadne asociácia, ktorú máme v mysli prakticky všetci, ale nedokážeme ju premeniť na ozajstný grafický výtvor.

Viktor preto sadne za počítač a po chvíli pretvorí logá značiek ako Apple, Samsung či Starbucks na trošku úprimnejšie verzie. Nezabudne vždy trošku vyprovokovať priaznivcov jednotlivých spoločností, ktorí často nedokážu zniesť vtipnú kritiku, a práve preto si na internete získal takú veľkú popularitu. Určite sa zastav aj na Instagrame či Facebooku, pretože Viktor netvorí len úprimné logá.

Domov
Zdieľať
Diskusia