Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
26. mája 2017, 1:57
Čas čítania 0:00
johnnybravo

Emotívna kampaň, pri ktorej ti po chrbte prejdú zimomriavky. Chodci zmeraveli, keď ich takmer zrazilo auto, aj keď sa z neho vykľul iba zvuk

ZAUJÍMAVOSTI KAMPAŇ
Uložiť Uložené

Nikto predsa nechce zomrieť na prechode pre chodcov len preto, že pôjde na červenú a nerozhliadne sa.

Na francúzskych cestách každý rok zomrie približne 4500 nevinných chodcov pri rôznych nehodách, ale nemuselo by to tak byť. Množstvo ľudí doplatí na stret s automobilom po tom, čo pri vchádzaní na prechod pre chodcov ignorujú farbu na semafore a napokon skončia pod kolesami automobilu, ktorý už nestihne zabrzdiť. Nová emotívna kampaň sa preto snaží ľudí upozorniť na to, aké obrovské riziko im pri takej bežnej činnosti hrozí, a tak v rámci nej uzavreli kúsok cesty, nainštalovali vedľa nej bilboard s kamerou a keď chodec vošiel na prechod bez zastavenia a obzretia sa, z bilboardu sa ozval zvuk brzdiaceho auta. Bilboard pritom stihol zachytiť výraz tváre na smrť vystrašených ľudí, ktorí si mysleli, že do nich auto definitívne narazí a potom sa len nemo dívali na svoju prekvapenú tvár na bilboarde. Dávajme si teda na prechodoch väčší pozor.  

Domov
Zdieľať
Diskusia